0

معرفی بهترین ساعت­ مردانه هوشمند 2022 لوکس برای شیک پوشان

ساعت مردانه هوشمند

ساعت­ مردانه 2022 هوشمند

ساعت­ هوشمند آخرین نوع از مدل ساعت­ واقعی هستند. برخلاف ساعت­ کوارتز، دنیای ساعت تقریباً ساعت­ هوشمند را کنار گذاشته­ اند. آن ها از دو دنیای کاملاً متفاوت هستند از یک­سو ساعت­ قدیمی سوئیسی که به قبل از استیوجابز بر می­گردند.چون اپل دنیای ساعت رو دگرگون کرد.

با این حال برخی از ساعت­ سازان از فناوری­های هوشمند استفاده نمی­کنند و معتقدند که از این نوع فناوری­ ها فاصله ­ی زیادی دارند. مارک­هایی مانند TAG Heuer، Hublot و Montblanc در اتصال و پیگیری سلامت بسیار موفق بودند.

در اینجا به بهترین ساعت­ هوشمند 2022 عرضه شده در بازار که هر طرفدار ساعت می­تواند به آن افتخار کند، اشاره می­کنیم.

ساعت مردانه اپل

ساعت اپل

در مورد ساعت­ هوشمند اپل نیازی به دادن اطلاعات زیادی نیست. بزرگترین فناوری­ که در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد و اکنون به نسل ششم خود رسیده است، ساعت­  هوشمند مارک اپل است.

این نوع ساعت­ علاوه بر اینکه برنامه­ های معمولی مربوط به حوزه­ ی سلامت و تناسب اندام را تحت پوشش خود قرار می­دهند، می­توانند سطح اکسیژن خون را نیز اندازه­ گیری کنند که در آن صفحه ­ی نمایش شبکیه ­ی چشم همیشه روشن است و یک برنامه ­ی کامل برای تناسب اندام دارد. این نوع ساعت ­ها مثل ساعت های معمولی دیگر هستند و یک ساعت هوشمند 2022 لوکس محسوب نمی­شوند، اما اگر به فناوری علاقه دارید این ساعت، در حوزه ­ی فناوری ساعت بسیار خوبی است.

TAG Heuer Connected Super Mario Edition

ساعت­ مردانه

آخرین نسخه ­ی مربوط به ساعت TAG Heuer از کشور سوئیس گرفته شده است.

این نوع از ساعت­ مردانه برای هر فرد دمدمی مزاجی که بر روی وسایل ورزشی خود وسواس دارد، بسیار مناسب است.

در این نوع از ساعت­ تغییرات بسیار زیادی ایجاد شده است که با این نسخه کل تجربه ­اش را به نمایش گذاشته است. با توجه به میزان دستیابی به تناسب اندام، مجموعه­ای از انیمیشن­ه ای مختلف به نمایش گذاشته می­شوند.

قیمت این نوع از ساعت­ چندان تازگی ندارد. این نسخه کوچکتر از مدل NES کلاسیک است (از طرفی ممکن است که در سال های آینده به همان اندازه ارزش داشته باشد).

Hublot Big Bang E Premier League Edition

ساعت­ مردانه

TAG HEUER یک ساعت مچی مردانه متصل و لوکس است. Hublot این موضوع را با Big Bang E خودش را ثابت کرده است که نسبت فوق العاده ­ای با Big Bang پایه با فناوری هوشمند دارد.

آخرین نسخه مربوط به این نوع ساعت، روابط بین Hublot و بازی را با نسخه محدود شده­ ی Big Bang E Premier League برقرار می­سازد.

این نوع ساعت در رنگ بنفش عرضه شده و شامل یک برنامه اختصاصی برای پیگیری زمان بازی و نمرات به صورت زنده بر روی مچ دست است. همچنین می­توان با ترکیب تیم تصمیمات VAR و شمارش معکوس برای برنامه ­ی بعدی تمرینات را انجام داد. قیمت این ساعت ۴۳۰۰ پوند است و از ساعت­ گران­ قیمت هوشمند است و برخلاف TAG کمتر خودش را با ارزش جلوه می­دهد.

Frederique Constant Vitality

ساعت­ مردانه

این ساعت از ظریف ­ترین نوع ساعت­ هوشمند است که تعداد ضربان قلب شما را نیز نشان می­دهد. این قطعه ­ی مکانیکی متعلق به فردریک کنستانت است که جذابیت فوق­العاده­ ای در آن نهفته است و دارای ابزاری برای نشان دادن تناسب اندام و صفحه­ ی سه بعدی است. این ساعت مردانه برای افرادی که به شیک پوش بودن اهمیت می­دهند، بسیار مناسب است.

انتظار نداشته باشید که به هنگام ارسال پیامک آن­را بر روی صفحه­ ی ساعت نیز نمایش دهد. در واقع این ساعت به تلفن شما وصل می­شود و بیشتر کارش ردیابی داده­ ها است تا ارتباط واقعی با بقیه­ی فناوری­ها را برقرار سازد. برای دوستداران ساعت که فقط می­خواهند تمرینات روزانه­ شان را ثبت کنند، این ساعت بسیار عالی است و شما نیازی به تغییر ساعت مردانه بین جلسه­ ی کاری و باشگاه ندارید.

تنوع در انواع مختلف این ساعت موجود است و نسخه­ ی آبی رنگ آن بر روی دستبند بسیار زیباست و قیمت آن بین ۸۰۰ الی ۹۰۰ پوند است.

Montblanc Summit 2


ساعت­ مردانه

Summit اصل بعد از TAG Heuer Connected راه ­اندازی شد که هرگز با آن به چیزی­که دلتان می­خواهد نمی­رسید. مونت بلانک امیدوار بود که نسخه ­ی دومش را با ظرافت بیشتری تغییر دهد. در حال حاضر دو نسخه از این ساعت وجود دارد: اولی Lite که بسیار ورزشی و دیجیتالی ­تر است. این موضوعی است که به آن علاقمند هستید و می­خواهید بیشتر در مورد آن بدانید. دومی دارای تاج بزرگ و زمان­سنج است، Montblanc کلاسیک که دارای صفحه­ ی نمایش بسیار دقیق است و با فاصله ­ی کمی می­توان شماره­ گذاری فیزیکی کرد و با پردازنده­ی Qualcomm Snapdragon بسیار سریع عمل می­کند و انتظار می­رود که پایین­تر از قیمتTAG Heuer Connected به فروش برسد.

این نوع ساعت مردانه­ با قیمت کمتر از ۹۰۰ پوند از نظر کیفیت و وزن جزء بهترین ساعت­ هوشمند و با ارزش است و بدون شک جزء یکی از زیباترین ساعت­ محسوب می­شود.

Samsung Galaxy Watch Active 2

ساعت­ مردانه

این نوع ساعت­ هوشمند دارای چشم­انداز بسیار براق با قاب گردان ساعت بیس گلکسی ترکیب شده­اند که مشتریان عزیز با استفاده کردن از این نوع ساعت­ رضایت کامل را خواهند داشت.

همچنین می­توانید با این ساعت­ ها با آرامش بدوید و بر روی مچ دستتان احساس راحتی کنید. این ساعت­ به اندازه­ی ساعت اپل مردانه دارای ویژگی­های متراکم نیستند و مهم­تر از همه اینکه این نوع ساعت­ بسیار ارزان قیمت هستند.

لینک: منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر