0

راهنمای کامل برای خرید ژاکت جیر مردانه و معرفی چند برند مطرح

ژاکت های جیر

ژاکت جیر

 

ژاکت جیر: این ژاکت یک لباس خارجی است که طرفداران مخصوص به خودش را دارد. همچنین این ژاکت دارای پارچه ای بسیار نرم است که احساس خوبی را در پوشیدن لباس برای شما ایجاد می کند. در غیر اینصورت اگر ژاکت جیر این چنین پارچه ی زیبایی را نداشت، کمتر می توانست مورد توجه مردم در سرتاسر جهان قرار بگیرد. این ژاکت یک پیراهن با روکش قهوه ای رنگ است. اگر به جای این پارچه این لباس را با پوست گاو بدوزید، تبدیل به یک لباس لوکس می شود.

ژاکت جیر بسیار عالی به نظر می رسد که لباس های ساده و لوکس درجه یکی را تولید می کند.

ژاکت جیر نوعی لباس است که هر مردی که عاشق استایل است، باید در برهه ای از زندگی خود این لباس را داشته باشد و در زمان مناسب بپوشد. اما قبل از هر چیزی باید به چند نکته ی مهم توجه داشته باشد از جمله اینکه چگونه ظاهر پارچه لباس خود را حفظ کنید و همچننی بهترین برندهایی که چنین لباس هایی را تولید می کنند به طور کامل بشناسد. بنابراین ما در زیر بهترین برندها را با تمام جزئیات توضیح می دهیم.

 

انواع ژاکت جیر

کاملاً روشن است که هر لباس خارجی ای که از جنس جیر وجود دارد، همیشه عالی به نظر می رسند. اگر شما ژاکت جیری را می خواهید که به طور یکپارچه در کمد لباس شما وجود داشته باشند، به مدل های زیر بایستی توجه داشته باشید.

ژاکت جیر Overshirt

 

 

ژاکت جیر

ژاکت جیر انتخاب بسیار خوب و عالی است. این ژاکت ها ساده، همه کاره و شیک هستند. همچنین ژاکت های جیر دارای دکمه یا زیپ در جلو، دو جیب بر روی سینه و یقه هستند. این جزئیاتی که در اینجا برای ژاکت های جیر گفته شد، ممکن است از لباسی به لباس دیگر متفاوت باشند. اما به طور کلی برای لباس هایی که ما بین پیراهن و کاپشن قرار دارند، این جزئیات بسیار مناسب هستند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن word-image-82.jpg است

ژاکت جیر بمب افکن

ژاکت جیر

ژاکت های بمب افکن با بافت زیبای جیر یک لباس بسیار فوق العاده و شیک هستند.  بمب افکن جیر مناسب باید دارای برش کوتاه با سجاف کش دار و سر آستین بدون یقه و دارای زیپ در جلو باشد.از طرفی دیگر ما عاشق این هستیم که بتوانیم این لباس ها را در کنار هم قرار دهیم و شما به راحتی می توانید این نوع لباس ها را از زیر یا رو بپوشید.

ژاکت جیر دوچرخه سوار

ژاکت جیر


بر خلاف تصور عموم ژاکت های دوچرخه سواری نباید به رنگ مشکی و از جنس چرم باشند. یک مدل از جیر سبکی همانند سبک راک اندردل است ولی با ظرافت بیشتر. اگر ژاکت دوچرخه سواری را دوست دارید، جیر برای شما مناسب ترین است.

ژاکت دوچرخه سواری جیر مانند مدل چرم آن دارای برش، یقه بلند و زیپ است و برخی نیز ممکن است دارای کمربند در قسمت کمر و زیپ در قسمت بازوها باشند.

برند Trucker

ژاکت جیر


این نوع لباس کمی عادی به نظر می رسد. این لباس کلاسیک دارای یقه آبی آمریکایی بسیار نادر است و خیلی عالی به نظر می رسد. هنگامی که در رنگ های مختلف مانند قهوه ای شاه بلوط یا سرمه ای باشند بسیار شیک هستند. این لباس ها دارای یک برش کوتاه و جیب های دکمه ای بر روی سینه هستند که به سمت جلو محکم می شوند.

https://mag.hamechiinjast.com/wp-content/uploads/2021/09/%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87.jpg

بهترین برندهای ژاکت جیر

اگر می خواهید یک ژاکت جیر را به لباس های خودتان اضافه کنید، در اینجا برندهایی وجود دارند که بسیار عالی هستند.

 ژاکت جیر

 

ژاکت جیر


ژاکت جیر

 

برند Saint Laurent
ژاکت چرمی بر چسب فرانسوی سنت لوران از دهه ۱۹۶۰ وجود دارد. لباس دوچرخه سواری یک علامت تجاری سنت لوران است و در جیر مخملی نرم خیلی بهتر از چرم نرم و مشکی به نظر می رسند.

این ژاکت ها ارزان قیمت نیستند، اما اگر از این ژاکت های جیر می خواهید، این باید اولین انتخاب شما باشد.

برند AllSaints

ژاکت جیر ژاکت جیر

 

ژاکت جیر

این برند یکی دیگر از برندهای خوب برای ژاکت های چرمی است، اما لباس های جین نیز به همان اندازه خوب هستند. از نظر کیفیت خوب هستند و قیمت بسیار مناسبی دارند و در سطح پایینی نیستند. این ها ژاکت های جیری هستند که ما داریم درباره ی آن ها صحبت می کنیم و همچنین مقرون به صرفه ترین لباس هایی هستند که شما می توانید آن ها را خریداری کنید. AllSaints برای کسانی که به دنبال یک لباس خوب هستند، انتخاب بسیارعالی است و هزینه زیادی هم ندارد.

برند Valstar

 

ژاکت جیر ژاکت جیر

ژاکت جیر


Valstar در اوایل ۱۹۰۰ در میلان تأسیس شد و شهرت بسیار زیادی در تولید برخی از بهترین لباس های خارجی ایتالیایی داردهمچنین از دهه ی ۱۹۳۰ کاپشن های چرمی برچسب دار با بهترین برند برای بمب افکن ها و هوانوردان تولید شد.

برند Reiss

ژاکت جیر 

 

ژاکت جیر

این برند یک برند بسیار معروفی است که ژاکت های جیر با کیفیت بالا و قیمت مناسبی را تولید می کندبمب افکن ها و لباس کامیون دارها دو نوع لباسی هستند که برند انگلیسی در آن ها برتری دارددر حالی که یک پالت رنگی کلاسیک و تیره باکیفیت مطلوب هر یک از آن ها را تضمین می کند.

برند Todd Synder

ژاکت جیر ژاکت جیر

ژاکت جیر

این برند بسیار لوکس و مربوط به دوران معاصر است و به سختی می توان به لباسی فکر کرد که بهتر از ژاکت جیر با آن مطابقت داشته باشداین برند آمریکایی از فصلی به فصل دیگر کاملاً متفاوت است، اما بیشتر تمایل دارد که در قالب کت، کاپشن های کامیون دار و پیراهن ظاهر شود که همگی این ها از توجه تجاری بسیاری برخوردار است.

نحوه تمیز کردن ژاکت جیر

ژاکت های جیر عالی به نظر می رسند، اما با وجود همه ی این ها شما باید با درک صحیح نحوه ی تمیز کردن و مراقبت از جیر بتوانید به مقدار زیادی از آن ها محافظت کنید. بنابراین در اینجا چند روش برای انجام این کار را برای شما ارائه می دهیم.

برس جیر

ژاکت جیر ژاکت جیر

ژاکت جیر

یک برس جیر به شما این امکان را می دهد که خاک و گرد و غبار لباس های جیر را از بین ببرید و پارچه ی لباستان را تازه و تمیز نگه دارید که این کار برای مراقبت کردن از جیر بسیار لازم و ضروری استهنگام استفاده از این برس جیر باید به مواردی توجه کنید. از جمله مواردی که بایستی به آن توجه کنید، این است که تمیز کردن بیش از حد لباس های جیر می تواند آسیب شدیدی به لباس برساند. پس باید در تمیز کردن این لباس ها نیز دقت بسیار بالایی داشته باشید تا بتوانید لباس هایتان را به مدت طولانی بپوشید و لذت ببرید.

پاک کن جیر

ژاکت جیر ژاکت جیر

 

ژاکت جیر

در بخش گذشته گفتیم که برس جیر برای تمیز کردن لباس های جیر بسیار عالی و مناسب است، اما برای از بین بردن لکه ها یا نقاط سخت تر به پاک کننده ی جیر نیاز دارید. بنابراین برای این کار می توانید از مداد پاک کن استفاده کنید و سپس روی آن برس جیر را بکشید تا لباس هایتان طراوت و زیبایی خود را همیشه حفظ کنند.

محافظ جیر

ژاکت جیر ژاکت جیر

ژاکت جیر

می دانیم که پیشگیری کردن بهتر از درمان استبه همین دلیل مهم ترین سلاح برای شما در برابر جیر کثیف یک بطری اسپری محافظ استاین کار از آسیب های ناشی از خاک و آب جلوگیری می کند و ژاکت جیر شما را تمیزتر و جدیدتر نشان می دهد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن word-image-82.jpg است

 

 

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر