0

برشکا برندی مدرن در دنیا

برند برشکا

برند برشکا

در سال ۱۹۹۸ فروشگاهی زیر نظر شرکت اینتکس با هدف ایجاد طراحی های جدید و مدرن در اسپانیا راه اندازی شد. برند برشکا یک شرکت اسپانیایی خرده فروشی است و جزء کوچکی از تولیدکنندگان بزرگ در کشور اسپانیا به حساب می آید. این شرکت در بارسلونا اسپانیا تاسیس شد، موفقیت چشمگیر این برند به گونه ‌ای بود از برترین های گروه فروشگاه زنجیره‌ای ایندیتکس بود. شرکت برشکا بعد از ۱۸ سال توانسته است که حدود ۱۰۰۰ فروشگاه در ۷۱ کشور دنیا تاسیس کند. جالب است بدانید که میزان فروش این برند ۹ % از فروش کل  فروشگاه زنجیره ایندیتکس را تشکیل می ‌دهد. شرکت تولیدی لباس برشکا خیلی زود جای خود را بین فروشگاه های آنلاین در کشورهای  فرانسه ، آلمان ، یونان، لهستان ، ایتالیا ، ایرلند، هلند ،پرتغال، اسپانیا، چین، لتونی و انگلستان باز کرد.  این فروشگاه به اندازه ‌ای مشهور شد که هدف مد قرار گرفت مردم به طور شگفت انگیزی به استفاده از این مارک روی آوردند.

فروشگاه برشکا

برند برشکا توانست هزار فروشگاه را به زودی افتتاح کند و مهم تر از آن این است که شرکت برشکا را حفظ کنند. ما در این مقاله می خواهیم تاریخچه و افق روشن برشکا را مورد بررسی قرار دهیم، لطفاً تا پایان با ما همراه باشید.

برند برشکا

برشکا تجربه ای جدید در صنعت مد

از ویژگی هایی که در فروشگاه های برشکا وجود دارد، می توان به موسیقی، نمایش، پیش ‌بینی، گرافیک های مدرن،  مبل های مد روز، رنگ،  هارمونی ، صفحه نمایش و روشنایی های پیشرفته اشاره کرد که تمام این ویژگی ها باعث شده است که مشتریان برای رسیدن به این فروشگاه لحظه شماری می کنند. برشکا تمام این ویژگی ها را به یک تجربه خرید موفق برای مشتریان تبدیل می کند. جالب است بدانید که فضای داخلی فروشگاه به این صورت است بیشترین اهمیت را روی نمایش مد دارند. به قدری این فروشگاه را به زیبایی تزیین می کنند که حداکثر آزادی  برای مشتری ها خود فراهم کند تا آن ها یک خرید موفق را تجربه کنند. تمام عناصری که در این فروشگاه ها وجود دارد توسط تیم تصویر برند برشکا طراحی شده اند و هر فصل تغییر می کنند . مورد دیگر که جالب است بدانید این است که در این فروشگاه ها برای جوانان سرگرمی نیز وجود دارد، آن ها می ‌توانند همراه با گردش کردن و خرید در این فروشگاه ها آخرین موسیقی های روز دنیا را و روند هنر شهری را در جلسات گرافیک و عکس این فروشگاه ببینند. پنجره هایی در این فروشگاه وجود دارد که لباس ها را به نمایش می گذارد و در داخل سالن همه آن ها را به راحتی می توان دید و لمس کرد.

هدف برند برشکا

این برند توسط جوانان اهل مد شناخته شد، معمولاً  جوان ها در بازار مد آگاهی کافی دارند. ان ها سلایق خود را در شبکه ‌های اجتماعی به اشتراک می‌ گذارند، هدف اصلی برشکا جوانانی از این دسته است که همیشه به این برند وفادار می مانند.

خط تولید شرکت برشکا

BSK یک نام تجاری برای جوانان اهل مد است که همیشه منافع و نیازهای این جامعه را با پوشش خود نمایش می دهد. هر قسمتی در فروشگاه برشکا که مربوط به BSK و آقایان است محصولات ارائه شده که طبق سلیقه و مد روز طراحی شده‌اند که به ترتیب از لباس های ورزش و اولیه تا لباس های رسمی و مد روز در این فروشگاه قرار گرفته اند. مهمترین قسمت این فروشگاه ها قسمت لوازم زنانه است، این قسمت دو خط تولید دارد BSK  اولین نقطه تمرکز این برند است، در این قسمت لباس های زنانه،  شلوار جین، لباس های عروسی و شب و لباس هایی که مد روز هستند در طیف رنگی متفاوت و گوناگون قرار دارند. برند برشکا معمولا  مناسب  افراد جوان است که همیشه با خرید را با طعم موسیقی ستاره های راک دوست دارند و دنیای مد را به عموم مردم معرفی می کند. قسمتی که به آقایان اختصاص داده شده بیشتر روی شلوار های جین برای جوانان تاکید دارد ، اما در بعضی از موارد نیز لباس‌های ورزشی و مد روز را نیز ارائه می ‌کنند. یکی دیگر از نقاط مثبت این برند تولید کیف و کفش های جدید و مطابق با مد روز است که بسیار مورد استقبال خانم ها و آقایان شیک پوش قرار می ‌گیرد.

برند برشکا نمایندگی هایی در سراسر دنیا برای خود تعیین کرده است که در کشور اسپانیا تعداد آن ها به ۲۰۰ نمایندگی فعال ، روسیه ۹۹ ، چین ۶۶ ، شعبه فرانسه ۵۰ ، شعبه ترکیه ۳۵ ، شعبه امارات متحده عربی ۹ شعبه و ایالات متحده آمریکا ۱ شعبه فعال را راه اندازی کرده است ، اما متاسفانه در کشور عزیزمان ایران هیچ نمایندگی از این برند وجود ندارد. فروشگاه اینترنتی محصولات برشکا توانسته است جای خالی این نمایندگی را برای مردم عزیز ایران پر کند. برند برشکا در سال ۲۰۱۶ توانست حدود ۱۶۶۴ میلیون یورو که به پول ایران حدود ۲۶۰ تریلیون تومان می ‌شود، این یعنی برشکا توانسته ۹ درصد کل فروش شرکت ایندیتکس را از آن خود کند.

برند برشکا

دلیل محبوبیت برند برشکا

برشکا بسیار بین دوستداران به محیط ‌زیست محبوب و معروف است. شعار این برند حفاظت از محیط زیست است ، زیرا این برند در تولید محصولاتی مانند کیف و کفش و اکسسوری از پلاستیک‌ های تجزیه پذیر استفاده می کند و همیشه مشتریان خود را به حفاظت از محیط زیست تشویق می کنند. این تنها دلیل برای محبوبیت برشکا نیست ، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برند طراحی رنگ های منحصر به فردی است که در تولیدات خود ز ان استفاده می ‌کند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برند طراحی جذاب فروشگاه برند برشکا است که باعث ماندگار شدن  در ذهن مشتریان می شود. اینتکس اسپانیا  صاحب برند های زارا، ماسیمو دوتی ، پول اند بر، اویشو ، استرادیواریوس است. برند برشکا از سال ۱۹۸۸ فعالیت خود را به عنوان یک برند تجاری جدید و همراه مد آغاز کرد. آینده این برند به این‌ گونه پیش‌بینی شده است که با تکنولوژی روز صنعت نساجی و غنی ترین کالکشن های پوشاک در پنج قاره دنیا این فروشگاه های جدید راه اندازی شوند. هر یک از فروشگاه های برشکا  با حداکثر امکانات در مکان های استراتژیک طراحی و راه اندازی می ‌شوند . مکان هایی برای این کار در نظر گرفته می‌شود که بهترین نقطه شهر از نظر رفت و آمد باشد. برند برشکا برای راحتی کاربران ios دارند اپلیکیشنی طراحی کرده است که خرید را برای آن ها از این برند تجاری آسان می کند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر