0

چرا هر مردی باید دارای یک کیف آخر هفته مردانه با کیفیت باشد؟

کیف آخر هفته مردانه

کیف آخر هفته مردانه

هیچ چیز روحیه شیک و مردانه شما را در ماشین یا قطار وقتی که یک کیف قدیمی دارید نمی تواند ضعیف کند. بوی مانده رطوبت و یا ظاهر ترک خورده آن به راحتی می تواند بوی عطر تام فورد شما را از ذهن افراد پاک کند.

چه آقایان این را قبول کنند چه نکنند کیف به اندازه یک ژاکت، کفش یا شلوارجین بخشی از لباس محسوب می شود. این بدان معناست که ارزش سرمایه گذاری دارد به ویژه اگر از آن برای حمل لباس و اشیاء گرانبها در آخرهفته ها و سفرهای کاری استفاده می کنید.

یک کیف آخرهفته مردانه خوب و شیک برای همه آقایان مدرن ضروری است و اگر تا به حال از آن ها استفاده نکرده اید باید به آن توجه کنید.

برای کمک به شما ما برخی از مارک های کیف مردانه که بهترین عملکرد را داشته اند برای شما جمع آوری کرده و برجسته کرده ایم. از استایل های معمولی فیلسون گرفته تا لوکس لوئیس ویتون، در هر صورت کیف آخر هفته مردانه باید در دسترس شما باشد.

کیف آخر هفته مردانه

برند فیلسون

در سراسر لندن کیف های درجه یک فیلسون باعث شده تا در طول یک قرن بسیار متفاوت و درعین حال جذاب باشند .

شاید زیپ های آن کمی بزرگترازحالت عادی باشد اما به همان اندازه شیک هستند. کیف های پارچه ای برزنتی دارای مارک بیرونی هستند. شاید کمی مبلغ بیشتری برای این مدل از کیف آخرهفته مردانه باید پرداخت کنید

اما در نهایت متوجه خواهید شد که انتخابی عالی برای آخرهفته هاست.

کیف آخر هفته مردانه

برندشاه توت

وقتی حرف از چرم باشد نمی شود بدون اشاره به شاه توت بحث را تمام کرد. زنان مدت هاست که درباره کیف های دستی این برند انگلیسی ابراز علاقه کرده اند اما ما فکر می‌کنیم که کیف آخر هفته مردانه جذاب تر باشد.

چرم ممتاز، جلوه های زیبا، طرح های جاودانه و مارک تجاری ظریف همه در این برند از کیف وجود دارند . علاوه بر این ظاهر کلاسیک کیف مردانه به این معنی است که آن ها با هر سبک لباسی هماهنگ می شوند. اگر چرم با سلیقه شما سازگار نیست، گزینه های روکش دارنیز به همان اندازه شیک هستند.

کیف آخر هفته مردانه

برند Stubble & Co

یک کیف آخر هفته مردانه Stubble & Co بادوام و دارای ظاهری مناسب است که برای همه موقعیت های مختلف کاربرد دارد. 16 oz ساخته شده از پارچه درجه یک ضدآب با ترکیبی از چرم، پایه تقویت شده اضافی و زیپ های محکم و مطمئن در سرتاسر کیف است. این کیف با طراحی YKK بریتانیایی، یک کیف همه کاره است. اندازه فضاهای آن به صورتی است که شما را مجبور می کند چه برای رفتن به سرکار در طول شبانه روز، تعطیلات آخر هفته و یا سفر به آن طرف کره زمین سبک سفر کنید . از دیگر ویژگی های کلیدی آن بند شانه ای جدا شونده، یک جای لپ تاپ 15 اینچی و یک جیب خارجی با دسترسی آسان برای نگه داشتن گذرنامه، مدارک شخصی، بلیط و تلفن به هنگام سفر اشاره کرد.

کیف آخر هفته مردانه

برند میسمو

میسمو یک برند شناخته شده با سبک دانمارکی و مواد درجه یک ایتالیایی است برای مجموعه ای که کیف هایی زیبا با کاربردی خلاقانه ترکیب می کند.

M/S Avail یک کیف آخرهفته مردانه مناسب سفرهای کوتاه دوربوده و ساخته شده از یک نایلون ضدآب با یک بند شانه چرمی است که قابلیت جابجایی دارد.

کیف آخر هفته مردانه

برند ملیکانی

برند ملیکانی از زیباترین گوشه انگستان است و یک مارک داخلی در منطقه می باشد که کیف های بسیار زیبایی را تهیه می کند. این یک کیف آخرهفته مردانه کاربردی برای فضای باز است اما با طراحی شیک معاصر یکی از بهترین هاست.

این نگهدارنده غیرمعمول، دارای یک زیپ تمام قد در جلو برای دسترسی آسان ، بندهای شانه ای ( مانند کوله پشتی)، بندهای فشاری و چند دسته حمل است. نسخه 40 لیتری آن فقط برای آخرهفته ها مناسب است و برای کسانی که به دنبال چیزی متفاوت هستند ایده آل می باشد.

کیف آخر هفته مردانه

پورتر یوشیدا و شرکت

احتمالا کیف مدرسه ای pe دبیرستان شما ازنایلون ساخته شده است. کیف ها و چمدان های مشهور برند پورتر همه منحصرا در ژاپن از نایلون بادوام و ضد آب ساخته شده اند. آنها همچنین کیسه هایی شبیه حمل کفش فوتبال نیز عرضه می کنند وهمین ویژگی باعث می شود تا شما یک کیف آخرهفته مردانه مطمئن و بادوام داشته باشید.

کیف آخر هفته مردانه

کیف برند ترابادور

یک کیف کامل روزانه را تصورکنید، آنقدر کاربردی که به دفتر کاررفته و به اندازه کافی برای انجام وظایف روزانه محکم و بادوام است و آنقدر شیک که به عنوان یک کیف آخرهفته مردانه روی شانه شما بیفتد.

خوشبختانه عکسی که مشاهده می کنید واقعا وجود دارد. همه به لطف تلاش برند بریتانیایی ترابادور برای ایجاد سبک های آخرهفته.

این مدل ازکیف انگلیسی با خطوط دقیق و واضح، استایل مینیمالیستی و جزئیات ارگونومیک مانند بندهای شانه ای جدا شونده و دسته های حمل راحت، برخی از ویژگی های یه کیف را دارد.

کیف آخر هفته مردانه

برند مربی ورزشی

از اواسط قرن بیستم، کالاهای چرمی نیویورک نام برند مربی خود را به عنوان یکی از نیروهای پیشرو در جامعه برتر مد معرفی کرده است. همچنین این مارک به عنوان برندی لوکس شناخته می شود. این در حالی است که‌ طرح کیف های آن هنوز ممکن است در بالاترین سطح قیمتی قرار گیرد اما از طرفی سطح کیفیت ارائه شده آنها با این قیمت ها بی بدیل است.

در مجموعه های این برند کیف آخر هفته مردانه ، شما می‌توانید سبک های چرمی کلاسیک و ساده را در کنار طرح های گرافیکی چشم نواز، نام تجاری جسورانه و رنگ های پرجنب و جوش ببینید.

کیف آخر هفته مردانه

برند برونلو کوسینلی

اگر برندی وجود داشته باشد که می داند چگونه لوکس بودن و زیبایی را بدون محدودیت ترکیب کند و باهم نمایش دهد، این برونلو کوسینلی است.

اینکه پوشش مورد نظر یک کت و شلوارکتان اسپرت باشد یا یک چوب دستی چرم با تیپی رسمی فرقی نمی کند در هر صورت آن حال و هوای تجاری شیک و اسپرتزاتورای ایتالیایی را می توان به راحتی مشاهده کرد. اگر می خواهید یک کیف آخر هفته مردانه بی رقیب داشته باشید که از پیچیدگی و جذابیت سبک برخوردار است، برونلو انتخاب شماست.

کیف آخر هفته مردانه

برند چهره شمالی

کیف آخر هفته مردانه از برند کالیفرنیا امروزه به اندازه ژاکت های پفکی آن نمادین و در نوع خود معتبر هستند. مطمئنا ممکن است آنها از بهترین پوست گوساله ایتالیایی ساخته نشده باشند و یا اینکه از دوخت خاصی برخوردارنباشند. اما اگر به دنبال یک کیف محکم برای موقعیت های مختلف هستید که با ماندگاری بالا ساخته شده است، کیف چهره شمالی می تواند انتخاب خوبی باشد.

کیف آخر هفته مردانه

برندلویی ویتون

ما کاملا مطمئن هستیم وقتی می گوییم هیچ مارک دیگری بر روی زمین وجود ندارد که حتی با چمدان های لوکس لوئیس ویتون رقابت کند.

ازتنه های چرمی در اواسط دهه 1800 تا کلاه های عالی و طرح های تزئین شده از لباس های خیابانی امروزی، لوئیس ویتون موفق شده است که تقریبا 200 سال در خط مقدم مد باقی بماند. تصور یک نگهدارنده نمادین تراز keepall وجود ندارد، شاید به این دلیل که رقیب ندارد. اگر قرار باشد یک کیف آخرهفته مردانه بی نقص و کامل را انتخاب کنید، لوئیس ویتون یک سرمایه‌گذاری محسوب می شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر