0

بهترین شلوار جین خام برای مردان – بهترین برند های تولید کننده جین خام

شلوار جین

شلوار جین اندام شما را متناسب و زیبا جلوه می دهد

یک شلوار خوب یک شلوار جین است، درست است؟ نه اشتباه می کنید، برای رسیدن به این نتیجه نباید کت و شلوار جین بپوشید: در حالی که بافت یک جین خام ممکن است در هر دو مدل یکسان باشد – مسلما جین های خام در استانداردها و استحکام نخ، متفاوت هستن. پنبه سنتی است ولی پلی پنبه بسیار با دوام تر است – تمایز واقعی در پارچه جین خام نهفته است و راه دیگری برای بیان آن وجود ندارد: جین خام آمریکایی و ژاپنی بهترین هستند. آماده شدن برای پوشیدن یک لباس ساخته شده از “طلای آبی” به طول می انجامد و این می تواند فرایند سختی باشد، زیرا جین خام قبل از نرم شدن و شروع به فرم دادن به اندام شما نیاز به پوشیدن زیاد دارد. اما صحبت در مورد آن با تجربه کردن متفاوت است.

آیا تنها انتخاب، انتخاب یک جین خام سفت و تیره است ؟ این یک ترجیح شخصی است بخشی از لذت شلوار جین خام در تولید آنها است. شکل جین خام و نحوه تولید شدن آنها محصول منحصر به فرد زندگی شما است. آنها نشان می دهند که کیف پول خود را کجا ذخیره می کنید، چه دوچرخه سواری می کنید، چه تعداد اسکوات در صبح انجام می دهید و موارد مشابه. بهترین شلوار جین خام در کمد لباس شما همیشه آنهایی است که بیشتر از همه پوشیده اید.

جین خام در مقابل جین پرداخت شده

تولید جین ژاپنی و جین خام در کارخانه Hawksmill Denim

شلوار جین خام

اما برخی از مردم نمی خواهند منتظر بمانند. به همین دلیل است که انواع مختلفی از شستشوها (فرایند هایی که روند نرم شدن را پیش می برد) در طول سالها توسعه یافته است: سنگ شور کردن (به اصطلاح به این دلیل که شلوار جین خام را با سنگ پا شستشو می دهد)، برف شویی (با استفاده از اسیدها) و مانند آن.

اما قبل از پرداخت شدید- بهتر است از پارگی‌های هنرمندانه و فرسوده کردن قسمتهایی از لباس ( که به طرز ماهرانه در نقاط یکسان روی هزار جفت از شلوارها قرار می گیرد)- اجتناب شود. برای اولین بار، فرایندهای تولید مصنوعی تا حد زیادی اخبار بدی برای محیط زیست بوده‌اند، بدون در نظر گرفتن آسیب به سلامت افرادی که برای انجام اینکار به کار گرفته می‌شوند. به همین دلیل است که این روزها تولید کنندگان از لیزر برای دستیابی به همان نتیجه استفاده می کنند که این امر برای افراد، به ندرت معتبر به نظر می رسد. بعضی پرداخت های پارچه های جین خام به صورت متقاعد کننده انجام می‌شود. به عنوان مثال،- اکثر آنها چنین نیستند – محو شدن و پاره شدن در جایی که هرگز از طریق سایش واقعی رخ نمی دهد.

شلوار جین خام مناسب چگونه باید باشد؟

با پوشیدن شلوار جین زیبا و جذاب شوید

البته نحوه مناسب بودن شلوار جین شما یک امر دلبخواهی است، اما می توان از فلسفه یکسانی پیروی کرد: از افراط و تفریط اجتناب کنید. بله، سبک های گشاد در مد مردان رواج دارد، اما به مدل هیپ هاپ مادچستر در اوایل دهه 1990 نگاه کنید تا ببینید که چگونه بوده اند. بله، شما می توانید استایل های تنگ برای پوشیدن پیدا کنید-تیپ مورد علاقه مردان که معمولاً تی شرت هایی با یقه V عمیق تر انتخاب می کنند. اما هیچ یک از این افراط و تفریط ها چندان متنوع نیستند. در واقع، دلیل خوبی وجود دارد که برش Levi’s 501 (چه در نسخه 1944 و چه در 1947) بیشترین کپی را در تاریخ تولید شلوار جین داشته است: زیرا پاچه بلند و راسته آن تقریباً با همه چیز ست می شود. به نظر می رسد این مدل به اندازه کافی گشاد است تا با کفش های کتانی و ژاکت به نظر مناسب برسد چون به اندازه کافی تزیین شده است. می توان آن را با پیراهن آستفورد دکمه دار هم پوشید.

با این وجود، انتخاب شما به تعداد زیادی جزئیات کوچک بستگی دارد که باعث می‌شود شما در انتخاب خود تجدیدنظر کنید ، در حالی که انتخاب شما شاید یک نوع دیگر باشد ولی مثل هم نباشد: آثار هنری روی تکه ای چرم ؛ نوع دکمه ها ؛ شکل و اندازه جیب های عقب ؛

طراحی قوسی (دوخت تزئینی مخصوص مارک روی جیب های پشتی) ؛ و غیره

بهترین برند های جین خام

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ مارک‌های زیر را امتحان کنید – هر کدام به دلیل شلوار جین خام معروف هستند.

ادوین

شلوارهایی با برند معتبر

این شلوارهای برند معتبر را بپوشید و لذت ببرید

شلوار جین خام
شلوار جین خام
شلوار جین خام

آقای سونمی مارک ادوین را در سال 1947 در ژاپن تأسیس کرد. انگیزه او: اشتیاق شدید داشتن به جین و تمایل به واردات مستقیم شلوار جین از ایالات متحده بود. زیرا در آن زمان در ژاپن جین تولید نمی شد. در سال 1961 بود که ادوین شروع به تولید جین با برند معتبر خود کرد. امروزه، این برند معتبر میراث ژاپنی و تعهد خود به صنعتگری را با مدلهای اروپایی مدرن ترکیب می‌کند.

ادوین ED-80 Slim Tapered Jean انتخاب Ape است. آنها با جین خام شستشو نشده با سایه عمیق مشکی، دارای آستری قرمز با پنج جیب دکمه دار هستند و با یک تکه چرم مارک دار در قسمت پشت تزیین شده‌اند.

اکنون در ادوین خرید کنید

A.P.C.

شلوار جین خام
شلوار جین خام
شلوار جین خام

برند. A.P.C که در پاریس مستقر است در سال 1987تأسیس شد. پادشاه اصلی لباس های راحتی است که می توان آن را پوشید. مارک فرانسوی Petit New Standard بهترین شلوار جین ژاپنی را برای تولید شلوار جین محبوب و راحت خود انتخاب کرده است، که دارای جزئیات کلاسیک و بدیع در تناسب اندام و راحتی است (نگران نباشید، آنها بسیار باریک هستند) .

هم اکنون در MR PORTER خرید کنید

استودیو آکنه

شلوارهایی ساده ولی شیک

این شلوارهای ساده و شیک شما را برای خرید ترغیب می کنند

شلوار جین خام
شلوار جین خام
شلوار جین خام

استودیو Acne (“جاه طلبی برای ایجاد عبارات جدید”) در سال 1997 توسط جانی یوهانسون تأسیس شد و جین درجه یک را در رنگهای غنی با سخت افزار فلزی درجه یک ارائه می دهد. شلوارهای جین Max Slim و North Slim دارای تناسب هوشمند و ساده ای هستند که برای اندام های معمولی و ایده آل مطلوب هستند و از جین خام ساخته شده‌اند که به مرور زمان کهنه تر می‌شوند و به خوبی نرم می‌شوند.

هم اکنون در همه چی اینجاست خرید کنید

ASKET

کیفیتی بی نظیر در تولید شلوار جین

بدون این که نگران کهنه شدن شلوارتان باشید بارها و بارها آن را بشوئید و بپوشید

شلوار جین خام
شلوار جین خام
https://www.apetogentleman.com/wp-content/uploads/2021/07/rawdenimbrands24.jpg

رویکرد مینیمالیستی مارک سوئدی با باعث خرید این نوع شلوار با کیفیت برای کمد لباس شده است. این برند تنها چیزی را که به نظر می رسد کمد لباس اصلی است و بقیه منابع خود را در ساخت این نوع از لباس تا آنجا که ممکن است سرمایه گذاری می‌کند.

به طور طبیعی، شلوار جین خام در مجموعه کاملاً برچسب خورده قرار دارد. آنها در ایتالیا تنها با استفاده از با کیفیت ترین پارچه تولید شده‌اند و به لطف مدل تجاری ASKET که مستقیماً به مصرف کننده می رسد، قیمت آنها بسیار بیشتر از شلوار جین مشابه در جاهای دیگر است.

هم اکنون در همه چی اینجاست خرید کنید

اور اسلو

برند اور اسلو حافظ طبیعت

اگر به زیبایی های طبیعت می اندیشید از برند اوراسلو خرید کنید

شلوار جین خام
شلوار جین خام
شلوار جین خام

مارک اور اسلو نام تجاری ژاپنی است. این برند به خاطرجلوگیری از نابودی طبیعت به خاطر یکبار مصرف بودن و سرعت بی وقفه مد متولد شد و هدف آن مقابله با این امر بود که با تولید پوشاک با کیفیت و مقاوم تحقق یافت.

هرتکه در ژاپن با استفاده از تجهیزات تخصصی و مواد محلی تهیه می‌شود که حافظ طبیعت است و کیفیت حاصله جین خام اوراسلو است که با بهترین چیزی که جهان ارائه می دهد در یک ردیف قرار می دهد.

هم اکنون در همه چی اینجاست خرید کنید

برند Levi’s

کیفیتی جهانی و مد روز

با محصولات برند Levi’s در عین سادگی همیشه شیک باشید

شلوار جین خام
شلوار جین خام
شلوار جین خام

جایی که همه چیز شروع شد. مارک نمادین Levi Strauss در سال 1873 پیشگام تولید شلوار جین شد و استاندارد را با امضای “501” تعیین کرد. مارک تجاری بی رقیب همراه با کیفیت و ساخت درجه یک، Levi’s را حتی امروز یک انتخاب اجتناب ناپذیر می‌کند.

پونصدو چهل و یک 1947 مارک شلوار جین نسل جدید پس از جنگ جهانی دوم بود، هنگامی که مواد اولیه دوباره در دسترس قرار گرفت و Levi Strauss & Co دوباره به تولید سنگین بازگشت تا تقاضای روزافزون را برآورده کند. امروزه 501 دارای تناسب باریک تر و بدون جزئیات اضافی مانند دکمه های چنگک یا آویز است، اما دارای پرچ های جیبی ساعت و جین Cone Mills of North Carolina – شریک تجاری Levi’s برای بیش از 100 سال است.

هم اکنون در همه چی اینجاست خرید کنید

نودی

شلوار جین خام
شلوار جین خام
شلوار جین خام

Nudie Jeans

تولیدات درجه یک باصرفه اقتصادی

اگر خواهان لباسهای درجه یک با قیمت پائین هستید از نودی خرید کنید

نودی جین در گوتنبرگ سوئد مستقر است و از زمان تأسیس آن در سال 2001 در زمینه جین درجه یک تخصص دارد. کیفیت بالای صنایع دستی، مقرون به صرفه بودن و تمرکز بر پایداری و روشهای تولید اخلاقی باعث شده است که این برچسب جین معروف مقرون به صرفه همیشه محبوب باشد. تنوع، سبک و اندازه های مختلف به این معنی است که برای هر مردی یک عدد وجود دارد.

شلوار جین “گریم تیم” نام تجاری که در اسکاندیناوی معروف است که در ایتالیا از جین خشک ارگانیک تولید شده ، که با گذشت زمان نرم می‌شود و لطیف می‌شود، آنها با کمی کشش باعث تناسب اندام به صورت کاملا باریک می شوند و راحتی را در طول روز تضمین می کنند.

هم اکنون در همه چی اینجاست خرید کنید

ایویسو

برندی معروف و معتبر نه تنها در ژاپن بلکه در تمام دنیا

با ظاهری متفاوت ، کیفیت بی عیب و نقص تنها تن پوش برای شماست

شلوار جین خام
شلوار جین خام
شلوار جین خام

تعداد کمی از مارک ها از قدرت و میراث بیشتری در دنیای جین خام نسبت به ایویسو برخوردارند. این شرکت ژاپنی یکی از پنج عضو اصلی اوزاکا بود – مجموعه ای از مارک‌های جین که پیشگام تولید جین خام در ژاپن بود – و هنوز هم نقش اصلی شرکت است.

این برچسب مشهور است به این دلیل که کیفیت بی عیب و نقصی دارد، جذابیت لباس های روزمره و نماد برجسته نقاشی شده با دست که جیب های پشت شلوار جین خود را آراسته است،.

هم اکنون در همه چی اینجاست خرید کنید

برند آبی ژاپن

منحصربفرد و تک در دنیای شلوار های جین

شلوارهای جین نیلی رنگ و متفاوت را فقط از برند آبی آبی بخواهید

شلوار جین خام
شلوار جین خام
شلوار جین خام

Blue Blue Japan که در اصل در سال 1996 به عنوان مارک داخلی Okura، یک فروشگاه لباس مردانه فوق العاده در توکیو راه اندازی شد، برچسبی است که هنر رنگ آمیزی جین به رنگ نیلی را دارا است. این برند با الهام از لباسهای آمریکایی قرن میانه و لباسهای نمادین ژاپنی، لباسهای منحصر به فردی تولید می‌کند که از رنگ نیلی به روشهای غیر معمول و ابتکاری استفاده می‌کند.

به طور طبیعی، شلوارهای جین خام به طور فزاینده ای در مجموعه های مارکدار ظاهر می‌شوند و همه در ژاپن با استفاده از تکنیک های سنتی با بالاترین استانداردهای مطلق ساخته می‌شوند.

هم اکنون در همه چی اینجاست خرید کنید

شسته یا شسته نشده

شسته یا شسته نشده در هر صورت مطلوب

به هر دو صورت شسته یا شسته نشده بپوشید و لذت ببرید

شلوار جین خام

با پوشیدن جین خام کیفیت منحصر به فرد آن را احساس خواهید کرد، به ویژه اگر از شستن آن در 6 ماه اول اجتناب کنید

البته بحث در مورد شستن شلوار جین برای بیشتر کسانی که شلوارهای جین می پوشند، مبهم است. چرا؟ زیرا آنها جین را نمی‌شویند، یا حداقل با اکراه.

به گفته آنها، جین “خشک”-این نوع تولید شده با پارچه زمخت و سفتی است که شلوارهای جین شسته نشده از آن تهیه می‌شوند- به گفته آنها تا جایی که ممکن است باید قبل از اولین شستشو مورد استفاده قرار گیرد و تا آنجا که ممکن است منظور آنها حدود شش ماه است. این به شما اجازه می دهد تا حداکثر شخصی سازی، از چروک شدن تا محو شدن طبیعی رنگ نیلی ابتدایی باقی بماند.

به همین دلیل، آنها توصیه می کنند که در این مدت هیچ تلاشی برای تمیز کردن نقاط مختلف آن انجام نشود: این کار به سادگی تمایز ایجاد می‌کند که می توانید سالها از لباستان استفاده کنید.

تازه بمان

اما یک موضوع بهداشتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. دوباره، اسپری هایی برای از بین بردن باکتری ها وجود دارد. دیگران پیشنهاد می کنند شلوار جین خود را برای چند روز در زیر نور آفتاب آویزان کنید – همانطور که گفته می‌شود نور خورشید بهترین ضدعفونی کننده است و همچنین اگر می خواهید شلوار جین خود را سریعترنرم کنید. دیگران توصیه می کنند که آنها را برای غرق شدن در دریا بپوشید، نمک ها نیز تأثیر مشابهی دارند. اما این روشها فقط در ماههای بسیار گرم کاربرد دارند و همه این ها اجتناب ناپذیرند.

چگونه شلوار جین خام خود را شستشو دهید

اگر در شستن لباس های جین دقت کنید تا مدتها از کیفیت بی نظیر آن برخوردارید

شلوار جین خام

اگر باید شلوار جین خود را بشویید – اکثر ما حداقل هر چند وقت یکبار نیاز به انجام این کار را تشخیص می دهیم – کارشناسان با جدیت معتقدند که در اینجا برخی بایدها و نبایدهای قطعی وجود دارد، حتی اگربا همه آنها لزوماً موافق نباشید. برخی می گویند شلوار جین فقط باید از برعکس شده و بعد شسته شود: این فقط بافت نرم تر داخل شلوار جین را در معرض اصطکاک مواد شوینده ماشین لباسشویی قرار می دهد و از ساییدگی بیش از حد در قسمت بیرونی و قابل مشاهده جلوگیری می‌کند. برخی حتی توصیه می کنند آنها را در داخل یک بالش قدیمی قرار داده و بعد بشویید.

در هر صورت، شلوار جین شما باید تا حد امکان با لباسهای دیگر و در یک چرخه کوتاه شستشو شود و از حداقل مقدار پودر لباسشویی بدون مواد سفید کننده (یا حتی مقدار کمی شامپو ملایم) استفاده شود. با وجود برچسب استاندارد “شستشو در دمای 60 درجه سانتی گراد”، آنها را تا آنجا که ممکن است در دمای سرد بشوئید.

آبرفتگی

اگر شلوار جین شما سن فورایز باشد – فرایندی که در سال 1930 توسط سانفورد کلوت ایجاد شد و باعث کوچک شدن شلوار جین به اندازه تقریباً ناچیز می‌شود – جین خشک پس از شستشو تا دو اینچ در کمر و سه اینچ در ساق پا کوچک می‌شود. بنابراین توصیه کارکنان مغازه برای خرید جین بزرگتر است برای آبرفتن آن در شستشو اولیه و در دفعات بعدی .

قبل از هرگونه تغییر ، شما باید کوتاهی طبیعی را انجام دهید، چون آبرفتن از طریق جمع شدن چین و چروک در فاق و زانو رخ می دهد. پس از اتمام شستشو، شلوار جین شما باید بلافاصله از دستگاه خارج شود، جهت خشک شدن به عقب برگردانده شود، صاف تکان داده شود و در حالی که هنوز مرطوب است به حالت آویزان بماند – در این زمان با کشیدن شلوار جین می توان تا حدودی با کوچک شدن آن مقابله کرد – تا به حالت طبیعی باز و خشک ‌شوند. لطفاً ازدستگاه خشک کن استفاده نکنید.

به عبارت دیگر، مراقبت از شلوار جین شما می تواند تبدیل به یک کار تمام وقت شود. حتی تعمیرات هم یک مسئله است. جین باید فقط با یک تکه از همان نوع (خشک با خشک، قبل از شستشو با پیش شستشو) تعمیر شود، تا هنگام شستن بعدی از ایجاد اثر چروک جلوگیری شود. اخطار: باید این را از قبل بدانید -از بافت متقاطع استفاده نکنید بلکه از دو نخ آبی به صورت موازی استفاده کنید که تا حد امکان با آبی جین شما مطابقت داشته باشد.

بله، می توانید شرط بندی کنید که کابوی ها اینقدر مشکل نداشتند. این وسوسه کننده است که باور کنیم آنها چنین قوانین مراقبت از جین را مسخره می دانستند. آنها می توانستند در مواقع لازم شلوار جین خود را در ماشین لباسشویی تکه تکه کنند – اگر آن را داشتند – ولی آنها نیروی خود را برسر نزاع، شلوغی، درگیری با اسلحه یا سرقت قطارها متمرکز کرده بودند و بدون شک، آنها هنگام انجام این کار بسیار شیک به نظر می رسیدند.

هم اکنون در همه چی اینجاست خرید کنید

منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر