0

بهترین مدل های گوشی آیفون در سال 2022: کدام مدل گوشی اپل برای شما مناسب است؟

ایفون 13

بهترین گوشی آیفون در سال 2022

دانستن یکسری اطلاعات در مورد گوشی های مدل جدید بسیار ضروری به نظر می رسد. شایان ذکر است بدانید که در سال 2022 گوشی های اپل 13، اپل 13 پرو و اپل 13 پرومکس وارد بازار شدند و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند.

همچنین باید بدانید که گوشی های اپل از عملکرد بسیار بالا و قدرتمندی برخوردار هستند و طول عمر باتری آن ها بسیار بالا می باشد. از طرفی کیفیت دوربین این مدل گوشی ها فوق العاده بی نظیر می باشد. مدل های پرو آیفون دارای صفحه ی نمایش 120 هرتزی هستند که بسیار مناسب به نظر می رسند.

در اواخر سال 2022 ما شاهد ورود آیفون 14 به بازار خواهیم بود، اما این بدان معنا نیست که شما از خرید گوشی خودداری کنید و منتظر مدل اپل 14 باشید.

شرکت اپل گوشی های خودش را برای مدت بسیار طولانی به روز نگه می دارد تا شما بتوانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

اگر شما به دنبال گوشی هایی با صفحه ی نمایش بزرگتر یا دوربین های بیشتر هستید، گوشی اپل گزینه ی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

ما در اینجا بهترین مدل های گوشی ایفون را برای شما معرفی می کنیم تا از بین آن ها گوشی متناسب با سلیقه خودتان را بیابید.

بهترین مدل های ایفون

بهترین مدل های آیفون

آیفون 13 پرومکس یکی از جذاب ترین و شیک ترین گوشی هایی است که اکنون در بازار وجود دارد. ظرفیت باتری در این گوشی ارتقا یافته است و شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

آیفون 13 پرومکس دارای چیپست A15Bionic می باشد و همین امر باعث شده است که عملکرد این گوشی نسبت به گوشی های قبلی افزایش پیدا کند.

کیفیت دوربین در این گوشی ارتقا یافته است و از طراحی بسیار زیبا و عملکرد منحصر به فردی برخوردار می باشد. از طرفی شما می توانید در نور کم هم تصاویری با جزئیات واضح و روشن تر تهیه نمایید. وقتی گوشی را به سوژه نزدیک کنید، حالت ماکرو فعال می شود و به راحتی می توانید عکس های ماکرو نیز تهیه کنید.

این گوشی مجهز به صفحه ی نمایش 120 هرتزی است و سرعت نمایش تصاویر در این گوشی نسبت به گوشی های قبلی بسیار عالی به نظر می رسد.

مشخصات فنی ایفون 13 پرو مکس
وزن: 240 گرم
ابعاد: 160.8 x 78.1 x 7.7 میلی متر
سیستم عامل: iOS 15

اندازه صفحه نمایش: 6.7 اینچ
وضوح تصویر : 1284 x 2778CPU: A15 Bionic
رم: 6 گیگابایت
حافظه داخلی: 128/256/512/1024
باتری: تا 28 ساعت
دوربین عقب: 12MP+12MP+12MP
دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

دلایل خرید

ارتقاء دوربین مفید
عمر باتری عالی

بهترین مدل های آیفون
  • 2- آیفون 13

آیفون 13 نسبت به ایفون 12 کمی ارتقا یافته است و همین امر باعث شده که آن به یک گوشی آیفون عالی تبدیل شود.

عمر باتری در این گوشی بسیار ارتقا یافته است و شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

طراحی ای که در اپل 13 انجام گرفته است، باعث شده که ناچ آن نسبت به مدل های قبلی کوچکتر شود. این گوشی به دلیل چیپست A15Bionic از قدرت بسیار بالایی برخوردار است که 50 درصد از رقبای خودش سریع تر عمل می کند.

گوشی آیفون 13 فاقد صفحه ی نمایش 120 هرتزی می باشد و این صفحه ی نمایش برای نخستین بار در اپل 13 پرومکس عرضه شده است.

بهترین مدل های آیفون
  • 3- آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو همان اپل 13 پرومکس است که کوچک تر شده است. عمر باتری در این گوشی افزایش یافته است، اگرچه ممکن است به خوبی مدل پرومکس نباشد. چیپست A15Bionic دارای عملکرد بسیار سریع و خیره کننده ای در مقایسه با رقیب خودش می باشد.

دوربین این گوشی بسیار ارتقا یافته است و حالت ماکرو ای که در این گوشی به کار رفته است، سبب شده تا عکس های واضح و شفاف تری از سوژه ها گرفته شود. این گوشی دارای صفحه ی نمایش 120 هرتزی می باشد که این ویژگی را می توان در اپل 13 پرومکس نیز مشاهده کرد. آیفون پرو 13 از ناچ کوچک تری نسبت به مدل های قبلی برخوردار است.

اگر شما می خواهید صفحه ی نمایش 6.1 اینچی داشته باشید، این گوشی یک انتخاب بسیار عالی برای شما می تواند باشد تا هزینه ی زیادی را برای خرید ایفون 13 پرومکس پرداخت نکنید.

بهترین مدل های آیفون
  • 4- آیفون SE (2020)

اگر چه گوشی آیفون SE از رده های پایین گوشی های اپل به شمار می آید، اما دارای مزایای بسیار زیادی نیز هست. همچنین آن از نظر قیمت بسیار مناسب است و برای کسانی که به دنبال گوشی ارزان قیمت از شرکت اپل هستند یک انتخاب مناسبی می باشد.

این مدل گوشی از نظر ظاهری شبیه اپل 8 می باشد و چیپستی که در این گوشی به کار رفته است، مشابه چیپست ایفون 11 است.

این گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت Touch ID است و از عمر باتری بسیار متوسطی برخوردار می باشد. دوربینی که در این گوشی به کار رفته است، بسیار خوب است اما نمی تواند به خوبی گوشی های اپل جدید باشد.

اگر شما به دنبال گوشی ارزان قیمت هستید، مدل SE آیفون می تواند یک انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

بهترین مدل های آیفون
  • 5- آیفون 12

آیفون 12 نسبت به ایفون 11 گران قیمت تر است و ویژگی های مختلفی که در این گوشی به کار رفته است، باعث شده که قیمت آن نیز افزایش یابد.

نکته ی قابل توجهی که در اپل 12 وجود دارد، این است که دارای پشتیبانی از شبکه 5G است. آیفون 12 از سیستم شارژر مگ سیف برخوردار است که به شما این امکان را می دهد که شارژر را به موبایل متصل کنید.

دوربینی که در این مدل گوشی به کار رفته است، شبیه گوشی های قبلی است و از عمر باتری بسیار خوب و بالایی برخوردار است. پس می توانیم بگوییم که آیفون 12 نسبت به گوشی های قبلی بهتر است.

طراحی ای که در این گوشی به کار رفته است، شبیه آیفون 4 یا 5 می باشد که این امر باعث شده است تا شما به هنگام استفاده از آن احساس بسیار خوبی داشته باشید. صفحه ی نمایش OLED به کار رفته در این گوشی بیانگر این است که اپل می تواند دستگاه های شیکی را برای آینده تولید کند.

بهترین مدل های آیفون
  • 6- آیفون 12 پرو مکس

آیفون 12 پرومکس بهترین ایفونی است که شما می توانید خریداری کنید و نسبت به سایر مدل های گوشی عملکرد بهتری را در ارائه ی برنامه های گوشی دارا می باشد.

این گوشی از لحاظ قیمت بسیار گران قیمت است و به دلیل داشتن صفحه ی نمایش بزرگ تر ممکن است که برای همه مناسب نباشد.

گوشی آیفون 12 پرومکس دارای صفحه ی نمایش 6.7 اینچی می باشد.

عمر باتری در ایفون 12 پرومکس نسبت به اپل های دیگر بهتر است و دوربین پشتی که در این مدل گوشی به کار رفته است، نسبت به آیفون 12 پرو بسیار قدرتمندتر می باشد.

بهترین مدل های آیفون
  • 7 – آیفون 12 مینی

آیفون 12 مینی کوچکترین عضو خانواده اپل است و شباهت بسیار زیادی به ایفون 12 دارد، ولی نسبت به آن بسیار کوچک تر است.

یکی از معایبی که این گوشی دارد، این است که باید شارژر را به صورت جداگانه خریداری کنید. آیفون 12 مینی از اینترنت 5G پشتیبانی می کند و دارای دوربین پشتی بسیار قدرتمندی می باشد. ویژگی مهمی که در این گوشی وجود دارد، این است که از سیستم شارژر مغناطیسی مگ سیف برخوردار است.

طراحی ای که در این گوشی به کار رفته است، باعث شده که اپل 12 را به راحتی در دست بگیرید و حس بسیار خوبی داشته باشید. اگر شما به دنبال گوشی کوچک تری هستید، این مدل گوشی می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد.

گوشی آیفون 12 مینی مانند اپل 12 از صفحه ی نمایش فوق العاده ای برخوردار است، اما مشکلی که وجود دارد این است که عمر باتری در این گوشی اصلا خوب نیست.

بهترین مدل های آیفون
  • 8- آیفون 12 پرو

آیفون 12 پرو نسبت به ایفون 12 و آیفون 12 مینی پیشرفته تر است و از لحاظ قیمت نیز بسیار گران قیمت می باشد. این گوشی نسبت به ایفون 12 دو برابر حافظه ی داخلی دارد و دارای دوربینی با کیفیت بالا می باشد.

ایفون 12 دارای حسگر چهارمی به نام LiDAR می باشد که تشخیص چهره ها را در شرایط نور کم راحت تر کرده است.

آیفون 12 پرو دارای 6 گیگابایت رم است که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را در ویرایش ویدیوها داشته باشید.

بهترین مدل های آیفون
  • 9- آیفون 11

آیفون 11 مدل به روز شده ایفون XR می باشد که به پر فروش ترین گوشی اپل تبدیل شده است.

آیفون 11 قبل از اینکه ایفون 12 و 13 وارد بازار شود، طرفداران بسیار زیادی داشت. آیفون 11 لنز تله فوتو خودش را از دست داده است و دارای دو دوربین اصلی می باشد که برای عکاسی بسیار مناسب هستند.

ایفون 11 صفحه ی نمایش OLED ندارد و دارای نمایشگر LCD می باشد که همین امر باعث شده است عمر باتری آن افزایش پیدا کند و دارای 4 گیگابایت رم است.

بهترین مدل های آیفون

10- آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو نسبت به آیفون 11 بسیار هوشمند و پیشرفته تر است.

این گوشی دارای صفحه ی نمایش بسیار کوچکتری می باشد و از کیفیت بهتری در صفحه ی نمایش گوشی برخوردار است. این گوشی دارای سه دوربین عقب می باشد.

بیشتر مردم به دنبال گوشی هوشمند جدیدی هستند، اما قیمت آن ها بسیار بالا می باشد.

شما می توانید آیفون 11 پرو را بعد از اینکه اپل 12 پرو و اپل 13 پرو عرضه شد، با قیمت بسیار کمتری خریداری نمایید.

لینک منبع

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر