0

آیا می خواهید با بهترین برند های عینک مردانه آشنا شوید؟

عینک

عینک هایی با شکل های متنوع و مناسب سلیقه های مختلف برای خرید در سایت های معتبر موجود است.

بهترین عینک مردانه برای شما

عینک مردانه هرگز تا این حد مد روز نبوده است. دیگر به عنوان یک وسیله اصلاحی جدایی ناپذیر برای دید بهتر همیشگی در نظر گرفته نمی شود، عینک اکنون به عنوان یکی از آخرین لوازم جانبی با قابلیت زیباسازی فوری ظاهر شما در نظر گرفته می شود. صرف نظر از دید چشمتان ، عینک شما باید هم برای دید بهنر و هم برای ظاهر شما مناسب باشد. در این راستا عینک های جدید و مدرن زیادی در بازار موجود است و برندهای معروف زیادی عینک های شیک و مد روز را می سازند.

اما تهیه یک عینک عالی کار آسانی نیست. اگرچه اکثر فریم عینک ‌های جدید از اشکال هندسی متنوعی الهام گرفته شده‌اند، زیرا در عینک های آفتابی مردانه، مرز بین عینک طبی و عینک شیک معمولاً مبهم است. خوشبختانه، ما جدیدترین نمونه‌ها را برای شما معرفی می کنیم تا به شما در انتخاب بهترین‌ عینک کمک کنیم.

اما ابتدا یک آزمایش: کدام فریم ها به کدام شکل صورت می آیند؟

احتمالاً شما مطالبی در مورد این موضوع شنیده اید. اگرشکل صورت قلبی شکل باشد عینک شما باید به گونه ای باشد که قسمت بالایی صورت را کوچکتر نشان بدهد تا چانه پهن تر دیده شود. کسانی که شکل صورتشان مستطیلی است باید به دنبال عینکی باشند که به عرض صورت بیفزاید. صورت های به شکل الماس (نادرترین شکل از تمام صورت ها) باید زاویه های صورتشان را با عینک های زاویه دار تکمیل کنند. در حقیقت، ما فکر می کنیم که این قوانین می توانند کاملاً محدود کننده باشند. به جای آن به جزئیات ریز ترصورت فکر کنید. برای فک ها و گونه های تیز، عینکی با فریم مدور را در نظر بگیرید و برای صورت های گرد یک عینک زاویه دار می تواند کاملا مناسب باشد.

آیا باید عینک سیمی بخرید یا استات( یک نوع پلاستیک سبک که شفاف و براق و ضد حساسیت است) ؟

در حالی که قاب‌هایی شبیه به ابروی لاک‌پشت و نیمه شفاف استات مطمئناً در سال‌های اخیر محبوب‌تر از عینک سیمی بوده‌اند، اما هر کدام دارای ویژگی های متمایزی هستند. عینک هایی با قاب‌های سیمی کوچک و دایره‌ای (مانند عینک هری پاتر) می‌توانند عینکی هوشمندانه‌ برای شما باشند اگر می خواهید کمتر جلب توجه کنید. بیشتر عینک های سیمی ما را یه یاد هوانوردان دهه1980 می اندازد که در بهترین شکل با فلزی به رنگ نقره تولید می شد. در همین حال، فریم با جنس استات تمایل به ارائه حداکثر تطبیق پذیری در طراحی دارد، با عناصر زیادی که برند ها می توانند به این فریم اضافه کنند. آنها همچنین عینک منتخب برای جذابیت کلاسیک کلارک کنت(بازیگر آمریکایی) هستند.

چقدر باید برای عینک بپردازید؟

عینکی را که دوست دارید، پیدا کنید و به جایگزین ارزان‌تر رضایت ندهید. اگر قیمت آن کمتر از 100 پوند باشد، خوش شانس هستید. با این حال، به طور کلی اگر عینک مطالعه با کیفیت می خواهید باید 125 تا 500 پوندپرداخت کنید. اگر عینک شما مستعد تابش خیره کننده صفحه و یا بزرگنمایی چشمان شما نباشد ، شما بسیار بهتر به نظر می رسید.

نمونه ای که می خواهید را در سایت همه چیز اینجاست، ببینید.

درزیر بهترین عینک مردانه به شما معرفی می شوند:

عینک مردانه

برند Ray-ban (ضد اشعه)

رینگ های فریم عینک های Ray-Ban نصفه هستند. این عینک با دوام است و طول عمر زیادی دارد. همچنین با این طراحی حس دهه 1960 را با لنزهای گرد و فریم نیمه‌رینگ خود به رخ می‌کشد. فقط یکی از آلبوم های ال پی بیتلز را گوش دهید تا در حال و هوای قدیمی غرق شوید. 154.95 پوند. در misterspex

عینک مردانه

برند MISTER SPEX (آقای اسپکس)

با جزئیات قهوه‌ای مشخص در لبه بالایی فریم، این عینک‌های گرد و طلایی از مجموعه Mister Spex به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تعدادی از فرم‌های صورت را برجسته می‌کنند .74 پوند misterspex)

عینک مردانه

برند BOTTEGA VENETA ( بوتگا ونتا)

عینکی زاویه‌دار، براق و با الهام از سبک‌های قدیمی، این عینک‌ خلبانی مردانه نیمه‌رینگ، نمونه منحصربه‌فرد برند بوتگا ونتا است. این قاب‌ها که با خطوط منظم ساخته شده‌اند، حال و هوای آینده‌نگری و کاملاً فردی را تجسم می‌دهند که از سال 1966 این برند اسپانیایی را متمایز کرده است. با فلز طلایی صیقلی که قاب را تشکیل می‌دهد، این قاب‌ها مجلل و در عین حال مینیمال نیز هستند و آنها را به عینک ایده‌آلی تبدیل می‌کند.( عینک روزانه 260 پوند. در matchesfashion.com)

عینک مردانه

برند LONDON RETRO (عینک رترو لندن)

این عینک در یک قاب فلزی نقره‌ای با جزئیات ابروهای لاک‌پشتی، ظاهری قدیمی با جذابیت مدرن را ایجاد می‌کند. ( 89 پوند در glassesdirect.co.uk)

عینک مردانه

برند BALENCIAGA

عینک Balenciaga یکی از محبوب ترین عینک ها برای علاقه مندان به مد است. دارای سبکی مدرن و ظاهری ساده است. قاب فلزی این عینک‌ مردانه ظاهری آینده‌نگر را برای صاحبش به ارمغان می آورد و برند اسپانیایی‌الاصل این عینک به خوبی از دیگر عینک ها متمایز است.( 270 پوند در farfetch.com)

عینک مردانه

برندFIRMOO

عینک‌های Firmoo از طراحی هوانوردی الهام‌گرفته از دهه 1980، با تزئینات مشکی، ظاهری گران‌قیمت را با برچسب قیمتی که شما را شوکه نمی‌کند، به شما می‌دهد. این فریم‌ها که برای برجسته کردن چشم‌ها و گونه‌های کاربر طراحی شده‌اند، هم جذاب و هم مقرون به صرفه هستند. ما عاشق خریدن آن هستیم.

( 23 پوند firmoo.co.uk)

عینک مردانه

برند AHLEM

عینکی رویایی به رنگ سبز لیمویی. Ahlem که به خاطر تولید عینک با الهام از باهاوس شناخته می شود، این قاب های مربع شفاف را برای فصل جدید ارائه داده است. این عینک‌ها که در فرانسه توسط صنعتگران ماهر ساخته شده‌اند، سبز رنگند و ساخته شده از استات بادوام با لبه‌های هندسی هستند.

( 370 پوند. در farfetch.com)

عینک مردانه

برند Tommy Hilfiger (تامی هیلفیگر)

قاب گرد این عینک همراه با ابروی لاک پشت هاوانای قهوه ای تیره، شکلی انتخابی برای عقل فهیم است و اینها عینک هایی هستند که شما را وادار می کنند خود را در یک کتاب خوب، ترجیحاً در کتابخانه ای با چوب ماهون، سرگرم کنید.( 144.95 پوند. در misterspex.co.uk)

Kuboraum

برند Kuboraum (کوبوروم)

زیبایی شناختی استنلی توچی، اما در حد افراط. این عینک مردانه از Kuboraum با قاب ضخیم و پررنگ از جنس استات مشکی، طراحی شده است. در واقع، برش های هندسی آن‌ برای گونه‌های شما شگفت‌انگیز خواهد بود همراه با خطوط تیره وظاهری خشن که بر ظاهر شما تاثیر خوبی می گذارد.

( 300 پوند. در matchesfashion.com)

عینک مردانه

برند MONC

عینک Løkka ازبرند Monc، با پیچ و تاب مدرن و اسکاندیناویایی با رنگ سفید مه آلود و فریم گرد و محکم، از فلسفه طراح مبنی بر اینکه مد باید بر تطبیق پذیری و مسئولیت پذیری متمرکز باشد، سخن می گوید. این عینک مناسب با انواع شکل های صورت است.( 220 پوند. در matchesfashion.com)

کلام آخر: شما چه بخواهید عینک طبی بخرید یا عینک تزئینی باید فریم عینکتان با شکل صورتتان تناسب داشته باشد.

هم اکنون به سایت همه چیز اینجاست ، سر بزنید و از نمونه های جدید دیدن کنید.

منبع سایت

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر