0

چرا به یک جفت کفش کتانی مردانه مینیمال نیاز دارید؟

کفش کتانی

کفش کتانی مردانه

در بین همه نکاتی که هنگام خرید یک جفت کفش کتانی مردانه وجود دارد ، تنوع شاید مهمترین آن باشد. انطباق پذیری یک کفش با لباس شما میزان عملکرد کفش را تعیین می کند .

صادق باشیم ، یک جفت کفش کتانی شیک و مینیمالیستی همیشه نسبت به کتانی مردانه معمولی برتر هستند . ناگفته نماند که تأثیر آن بر استایل بلند مدت شما چیست. یکی از دلایل افزایش محبوبیت این کفش ها میتواند تمایل اکثریت جامعه به پوشیدن آن ها باشد .

کفش کتانی مردانه ساده ترندی هستند که هرگز از بین نمی روند . همیشه شیک ، بدون زحمت و سازگار و یکی از سبک های غیرقابل انکار در هر قفسه کفش مردمی هستند که به خود احترام می گذارند.

در اینجا ما به جزئیات این کلاسیک های معاصر می پردازیم. از آنچه می خرید ، تا دلایلی که به سادگی نمی توانید بدون یک جفت از آن ها باشید.

چرا مینیمال؟

کفش کتانی برند Oliver Cabell

بهترین راه برای اطمینان از اینکه می توانید عکس های قدیمی را در سالهای آینده بدون نگرانی و وحشت مشاهده کنید این است که از ترند‌های کوتاه مدت دور شوید. در عوض ، هدف خود را دقیقاً برعکس قرار دهید. استفاده از ملزومات پوشاک و کفش هایی که امروزه به خوبی 50 سال پیش به نظر می رسند و نیم قرن دیگر به خط تولید خود ادامه خواهند داد.

کفش های کتانی مردانه مینیمالی در این دسته جای می گیرند. آنها تمیز ، بدون آلودگی هستند و می توانند از 35 سالگی استفاده شوند بدون اشاره به بحران میانسالی.

سپس سهولت استفاده و راحتی کفش وجود دارد. سادگی طراحی باعث می شود به راحتی با هر لباسی ترکیب شوند. شرط استفاده از این کتانی ها این است که محیط به اندازه کافی غیر رسمی باشد.

بهترین مارک های کفش کتانی مینیمال

از طرح های بوم رویی Novesta گرفته تا کالاهای صنایع دستی ایتالیایی که توسط Common Projects ارائه می شود ، این بهترین مارک ها برای خرید در مورد کفش های کتانی مردانه مینیمالیستی هستند.

Common Projects

کفش مردانه Key Model: Achilles Low

کفش کتانی مردانه کتانی مردانه Common Projects Original Achilles Low

کفش کتانی مردانه کفش کتانی Common Projects Tournament Low Leather

کفش کتانی مردانه کفش مردانه Common Projects BBall Leather Sneakers

همه از سر و صدایی که مارک نیویورک-ایتالیایی Common Projects ایجاد کرد از زمانی که برای اولین بار در سال 2004 وارد بازار شد ، خبر ندارند .

در نگاه اول ، Achilles Low معروف ، فقط یک کفش کتانی مردانه مینیمالیستی بود اما Achilles Low ، کفشی است که بقیه ی برند ها نتوانسته بوند مانند آن تولید کنند. مدل کمی اسپرت B-ball را نیز بررسی کنید تا متوجه سادگی و تفاوت این برند شوید .

 

Oliver Cabell

Key Model: Low 1

کفش کتانی مردانه کتانی مردانه Low 1 Jet Black

کفش کتانی مردانه کفش کتانی Low 1 Ocean

کفش کتانی مردانه کفش مردانه Low 1 Lion

پروژه های مشترکAchilles Low همه خوب و عالی هستند ، اما این یک واقعیت ساده از زندگی است که هرکسی 300 پوند برای خرید یک جفت کفش ندارد.

اینجاست که الیور کابل وارد می شود. رویکرد این برند مستقل به مصرف کننده ، راهی برای تهیه کفش های کتانی مردانه مجلل و دست ساز ، بدون استفاده از مارک های ناخوشایند است. نتیجه این است که جاکفشی براق تر و کیف پول چاق تری به دست می آید. چه چیزی در آن خوشایند نیست؟

 

Uniform Standard

Key Model: Series 1

کفش کتانی مردانه کفش کتانی Uniform Standard Series 1 White Vintage Leather

کفش کتانی مردانه کتانی مردانه Uniform Standard Series 1 Grey Suede

 

اگرچه کفش های کتانی بریتانیایی Uniform Standard انتخاب بسیار خوبی از رنگ ها را ارائه می دهند . همه چیز دست ساز و با بالاترین استانداردهای کیفیت و با بهترین مواد ساخته شده است. وقتی سری 1 را می پوشید این کیفیت نمایان می شود.

این کفش ها از چرم با کیفیت ، زیره محکم ، که آستر چرمی کامل ایتالیایی را محکم کرده و بندهای پنبه ای با روکش مومی شده ، تهیه شده است. آنها در یک جعبه ، کفش 100٪ پنبه ای بازیافتی و 100٪ جعبه کفش کشویی ، کارت کرافت قابل بازیافت عرضه می شوند. زمان آن رسیده است که با کفش های ورزشی خود مانند بقیه جا کفشی خود رفتار کنید.

 

Spalwart

کفش کتانی مردانه Key Model: Marathon Trail Low

کفش کتانی مردانه کفش مردانه Spalwart Marathon Trail Low Top Sneakers

کفش کتانی مردانه کفش مردانهSpalwart Low-Top Lace-Up Trainers

کفش کتانی مردانه Spalwart Suede-Panelled Lace-Up Trainers

در واقع ، کفش های مینیمالیستی با فقدان جزئیات زیبایی متمایز می شوند. با این حال ، برچسب کفش لوکس Spalwart موفق شد مرز بین چشم نواز بودن و تاپ بودن را با جلوه ای استادانه طی کند. با این وجود ، از سوئدی ها چه انتظاری دارید؟

این مارک احتمالاً بیشتر به دلیل شباهت Marathon Trail Low شناخته می شود. این کفش یک کتانی دوندگی با کیفیت ، مناسب برای کسانی است که کفش های کتانی مردانه خود را کمتر دوست دارند. ایده آل با شلوارک های ورزشی در تابستان ، یا شلوارک های چینی های در دوره های سردتر.

 

Converse

Key Model: Chuck Taylor All Star 70

کفش کتانی مردانه کفش کتانی Chuck 70 Canvas High-Top Sneakers

کفش کتانی مردانه کتانی مردانه Converse Chuck Taylor 1970s Hi

کفش کتانی مردانه کفش کتانی Converse Chuck 70 Canvas Sneakers

غیرممکن است تاثیری که کفش ورزشی All Converse بر دنیای کفش گذاشته است ، نادیده گرفته شود. محبوب ترین و شناخته شده ترین برند کفش روی سطح زمین ، با بیش از یک قرن سابقه ، مارک های دیگر ورزشی را شرمنده می کند.

همه اینها از کفشی است که از نظر فناوری به اندازه یک قاشق پیشرفت کرده است. اما زیبایی All Star در این نهفته است که: کفش های کتانی ساده تر از این نمی شوند. همه کارهایی را که لازم است انجام می دهد ، در عین حال هیچ کاری انجام نمی دهد و در این راه عالی به نظر می رسد.

 

Adidas

Key Model: Stan Smith

کفش کتانی مردانه کفش مردانه Stan Smith Leather Sneakers

کفش کتانی مردانه کفش مردانه Adidas Rod Laver

کفش کتانی مردانه کفش مردانه Adidas Supercourt Lux Leather

در هر گفتگویی در مورد نمادین ترین طرح های کتانی تمام دوران ها ، Stan Smith آدیداس قرار است اول از همه مطرح شود. این کفش تنیسی ظریف و سفید از مدت ها قبل در خیابان ها ، زمین ها و حتی ردیف اول هفته های مد یک تصویر رایج بوده است.

می توان گفت که این کفش ورزشی چرمی سفید است که تقلیدهای بی شماری را برانگیخته است. با این حال ، از نظر ظاهر ، ارزش پول و جذابیت بی انتها ، هنوز باید با شرایط موجود مطابقت داشته باشد.

 

Novesta

کفش کتانی مردانه Key Model: Star Master

کفش کتانی مردانه کفش کتانی Novesta Star Master

کفش کتانی مردانه کفش کتانی Novesta Star Master

کفش کتانی مردانه کتانی Novesta Marathon Trail Runner

برچسب کفش Novesta که مستقیماً خارج از اسلواکی تولید می شود ، یک قرن است که کار خود را انجام می دهد. و منظور ما از “چیز” ، ساختن محکم ترین کفش های بوم است که می توان با پول خرید.

کفش Star Master که با بزرگی و کف لاستیکی مشخص می شود ، بدون شک جاذبه اصلی این برند است. اما برای چیزی که کمی آیرودینامیک تر باشد ، مدل ماراتون مارک یکی دیگر از گزینه های مینیمالیستی عالی است.

 

Nike

کفش مردانه Key Model: Cortez

کفش کتانی مردانه کفش مردانه Nike Classic Cortez

کفش کتانی مردانه کفش کتانی Nike Blazer Low Leather

کفش کتانی مردانه کتانی Nike Air Force 1 ’07 Leather Sneakers

نام تجاری نایک ، قهرمان ناشناخته دنیای کفش است. در واقع ، مفهوم فرهنگ کفش ورزشی نتیجه مستقیم کار این برند است.

در حالی که امروزه ممکن است همه چیز در مورد پارچه های فنی و روش های پیشرفته تولید باشد ، ولی در واقع ریشه در طراحی ساده دارد. به عنوان مثال ، کورتز را در نظر بگیرید – این یک نمونه کلاسیک از یک کفش دویدن است که به زیبایی ساخته شده است است و هیچ چیز غیر ضروری را در بر ندارد.

 

Spring Court

Key Model: G2

کفش کتانی مردانه کفش مردانه Classic G2 Midnight Blue Canvas

کفش کتانی مردانه مردانه G2 Ripstop Grey

کفش کتانی مردانه کفش مردانه G2 Workewear Grey

چیزهای کمی وجود دارد که فرانسوی ها نمی توانند آن ها را شیک تر کنند. کفش های تنیس نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اسپرینگ کورت در بهترین بخش از 100 سال گذشته ورزشکاران و دوستداران استایل همیشه انتخاب شده است. در این زمان طرح های آن تغییر چندانی نکرده است. اما باز هم ، چرا باید تغییر کنند؟ این مینیمالیسم در بهترین حالت خود است – یک کتانی بوم سفید تمیز فقط با درخشش رنگ آن پرچم سه رنگ .

 

Church’s

Key Model: Mirfield

کفش کتانی مردانه کفش مردانه Mirfield Calf Leather Classic Sneaker White

کفش کتانی مردانه کفش مردانه Church’s Mirfield Suede Sneaker

کفش کتانی مردانه کفش کتانی Church’s Boland Low-Top Sneakers

تا آنجا که میراث کفاشی نورتهمپتونشایر وجود دارد ، تصور نامی بهتر از نام Church’s دشوار است. این شرکت تاریخی به خاطر ساختن بهترین کفش های مجلسی روی کره زمین معروف است. با این حال ، پس از خریداری شده توسط پرادا در دهه 1990 ، توجه خود را به سبک های معاصر نیز معطوف کرده است.

این خبر خوبی برای دوستداران تمرینات ورزشی لوکس است. تکنیک های قدیمی ساخت Church’s و توجه علامت تجاری به جزئیات ، منجر به تولید مجموعه ای از کفش های کتانی تکان دهنده شده است. به عنوان مثال ، Mirfield اثبات غیرقابل انکاری است که شما واقعاً می توانید ترفندهای جدیدی را به سگ پیر آموزش دهید.

 

Axel Arigato

Key Model: Clean 90

کفش کتانی مردانه کفش کتانی Axel Arigato Clean 90

کفش کتانی مردانه کفش کتانی Axel Arigato Clean 90 Black

کفش کتانی مردانه Axel Arigato Platform Suede

درست است که پیشنهاد کفش اکسل آریگاتو در طول سالها بسیار متنوع شده است ، اما کفش های چرمی لاکچری و مینیمالیستی هنوز محصولات اصلی و پر فروش این برند هستند . طرح های حجیم و پرطرفدار مانند Marathon Runner و Catfish مورد توجه قرار گرفته اند ، اما این کلاسیک های دست کم گرفته شده مانند Clean 90 و Platform Sneaker هستند که همه اینها را پشت سر گذاشته اند.

کل مفهوم پشت این برند ارائه کفش های کتانی لوکس با قیمت مناسب است. مسلماً کفش های ارزان تری وجود دارد ، اما نه با این سطح از کیفیت و توجه به جزئیات .

 

ETQ.

Key Model: LT 01

کفش کتانی مردانه کفش کتانی مردانه LT 01 White

کفش کتانی مردانه کفش کتانی مردانه LT 01 Court Lite VEGEA® Blueberry

کفش کتانی مردانه کفش کتانی مردانه LT 04 Off- Court White / Grass

در دنیایی که تحت سلطه کفش های بزرگ و حجیم قرار دارد ، ETQ آمستردام استوار ایستاده است و پرچم را برای طراحی مینیمالیستی به اهتزاز در می آورد. کفش های آن تمیز و ساده هستند ، و عدم وجود مارک تجاری قابل مشاهده به این معنی است که کیفیت ساخت و مواد در درجه اول قرار میگیرد. مدل اصلی این برند LT 01 است و پالت رنگها محدود است.

 

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر