0

چگونه با پلیور مردانه خوش استایل شویم؟

پلیور مردانه

پلیور مردانه

از زمانی که پلیور مردانه به عنوان پرکاربردترین لباس زمستانه در کمد مردان خوش‌تیپ قرار گرفت، دیگر بهانه‌ای برای اینکه تیپ‌های تکراری و خسته کننده داشته باشید، ندارید. چه کسی می‌تواند از این لباس‌های جذاب بگذرد؟ امروزه طرح‌ها و مدل‌های بی‌شماری برای پلیور مردانه وجود دارد که بدون شک شما را برای خرید تعدادی از آنها ترغیب خواهد کرد.

چگونه با پلیور مردانه خوش استایل شویم؟

به لطف دنیای مد، امروزه ما برای هر فصل، هر موقعیت و همینطور هر سلیقه و سبکی با انواع و اقسام لباس‌هایی رو به رو هستیم که دوست داریم از همه آنها در کمد لباس خود داشته باشیم. پلیور مردانه نیز یکی از لباس‌های زمستانه‌ پرکاربردی است که هر مردی خود را برای پوشیدن آنها در هوای سرد آماده می‌کند.
اما چرا پوشیدن پلیور به شما مردان شیک‌پوش پیشنهاد می‌شود؟ زیرا هیچ محدودیتی در ست کردن آن با سایر لباس‌‌ها نخواهید داشت. پلیور مردانه از آن دست لباس‌هایی است که برای انواع استایل‌های رسمی و کژوال مناسب است. بسته به موقعیت می‌توانید آن را همراه کت شلوار یا شلوار جین و تی‌شرت بپوشید.
هر مردی می‌تواند با پوشیدن پلیور خوش‌تیپ به نظر برسد به شرط این که مناسب او باشد. آیا شما با ویژگی‌های یک پلیور مناسب آشنا هستید؟ می‌دانید که چه پلیوری باید بخرید؟ در این مقاله سعی کرده‌ایم تا مطالب مفیدی درباره پلیور مردانه ارائه دهیم و همچنین به شما کمک می‌کنیم تا بهترین و مناسب‌ترین پلیور مردانه را بخرید، بپوشید و لذت ببرید.

پلیور مردانه

برای خرید با تخفیف پلیور مردانه کلیک کنید

کد تخفیف شما takhfifblog

درباره پلیور مردانه

پلیور نوعی بافت جلو بسته با آستین بلند است که مناسب هوای سرد پاییز و زمستان می‌باشد. شما می‌توانید آن را به تنهایی یا روی لباس‌های دیگر بپوشید که در هر دو صورت جاب و شیک خواهد بود.
این لباس گرم از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سویشرت دارد، اما سویشرت را حتی می‌توان در روزهای گرم تابستان برای فعالیت‌های ورزشی پوشید در حالی که پلیور بخاطر جنس پارچه‌های استفاده شده بسیار گرم بوده و فقط مناسب پاییز و زمستان می‌باشد.
پلیور مردانه با الیاف طبیعی و همچنین الیاف مصنوعی تولید می‌شود و شما می‌توانید جنس دلخواه خود را تهیه کنید اما از پلیور با الیاف طبیعی مانند پشم، کشمیر و پنبه غافل نشوید زیرا کیفیت و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر پارچه‌ها دارند و بخاطر بافت نرم، شما در کنار احساس راحتی، گرمای لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد. همچنین با گذشت زمان، فرم طبیعی خود را حفظ می‌کنند.

پلیور مردانه

لباس‌هایی که می‌توان همراه پلیور مردانه پوشید

همانطور که گفته شد پلیور مردانه به تنهایی جذابیت خاص خودش را دارد، اما می‌توانید آن را همراه لباس‌های دیگر بپوشید که در این صورت جلوه زیباتری به ظاهر شما می‌بخشد. در ادامه به انواع پلیور مردانه و نحوه پوشیدن آنها خواهیم پرداخت. برای اینکه استایل‌های متفاوت‌تری در زمستان امسال رقم بزنید، سعی کنید از ترکیب این لباس‌ها با پلیور استفاده کنید؛

پلیور مردانه

برای خرید با تخفیف پلیور مردانه کلیک کنید

کد تخفیف شما takhfifblog

انواع پلیور مردانه و نحوه ست کردن آنها با سایر لباس‌ها

پلیور یقه هفت: این پلیور برای موقعیت‌های رسمی با کت و شلوار و پیراهن مردانه به همراه کراوات بی‌نظیر خواهد بود، اما پوشیدن پلیور یقه هفت به تنهایی اصلا جالب نیست، حداقل برای استایل‌های رسمی. بهتر است در کمد خود همیشه تعدادی پلیور یقه هفت به رنگ‌های خنثی(قهوه‌ای، خاکستری و غیره) داشته باشید، زیرا به شدت کاربردی بوده و ظاهر فوق‌العاده‌ای دارند.
پلیور یقه گرد:
بدون شک محبوب‌ترین مدل، پلیور یقه گرد است که در بین مردان شیک‌پوش جایگاه ویژه‌ای دارد. این نوع پلیور بسیار متنوع است و به راحتی با سایر لباس‌ها ست می‌شود. ترکیب آن با کت اسپرت فوق‌العاده خواهد بود. بهتر است برای تیپ رسمی از رنگ‌های خنثی استفاده شود و در تیپ غیررسمی یا معمولی می‌توانید از انواع طرح‌ها و بافت‌ها استفاده کنید، فقط به خاطر داشته باشید که پلیورهای طرح‌دار به تنهایی شیک‌تر هستند.
پلیور یقه اسکی: پلیور یقه اسکی طرفداران خاص خودش را دارد و ممکن است هر کسی دوست نداشته باشد یقه لباس تا این حد کیپ باشد. با این وجود به نظر می‌رسد این پلیور مردانه گاهی دست کم گرفته می‌شود و برخی آن را فقط برای استایل کژوال مناسب می‌دانند، در حالیکه اینطور نیست و برای هر سبکی می‌تواند فوق‌العاده باشد. ست کردن این پلیور گرم و شیک با انواع ژاکت، کت اسپرت، کت و شلوار و غیره، ظاهر جذابی به استایل شما می‌بخشد.
پلیور یقه آرشال
: این مدل شباهت زیادی به یقه هفت دارد با این تفاوت که با طراحی یقه بصورت برجسته مقداری از ساده بودن آن کم می‌شود و یک سبک کلاسیک دارد. پلیور یقه آرشال برای استایل لایه لایه بسیار پیشنهاد می‌شود. اگر دوست دارید به جای ظاهری معمولی یک استایل شیک داشته باشید می‌توانید آن را همراه پیراهن یقه‌دار و کراوات امتحان کنید، در غیر اینصورت پوشیدن یک تی‌شرت ساده از زیر پلیور به همراه یک شلوار جین کفایت می‌کند.
پلیور یقه دکمه‌دار: در طراحی پلیورها، این مدل یک سبک مدرن محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر به لیست لباس‌های زمستانه اضافه شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این مدل با تی‌شرت ساده و شلوار جین در استایل کژوال و همچنین با پیراهن یقه‌دار و کت و شلوار در محیط‌های اداری و موقعیت‌های رسمی بیشتر مورد پسند است.
خوشبختانه این پلیورهای جذاب در هر طرح و رنگی تولید می‌شوند و این امکان را به ما می‌دهند که به راحتی در موقعیت‌های مختلف، استایل‌های متفاوت داشته باشیم.
در هنگام خرید پلیور مردانه باید به نکاتی توجه کنید، به عنوان مثال، به دنبال پلیوری باشید که وقتی برای اولین بار می‌پوشید خیلی تنگ نباشد. پلیورها معمولاً به تدریج با پوشیدن و شستشو کوچک می‌شوند. بنابراین پلیور مناسب شما نباید خیلی تنگ و خیلی گشاد به نظر برسد (بازوها و تنه نباید خیلی جذب باشد).
همچنین از آنجایی که در هوای سرد پلیور را برای مدت طولانی می‌پوشید، به جنس و کیفیت آنها دقت کنید، اگر به کشمیر حساسیت دارید بهتر است از پنبه یا انواع دیگر استفاده کنید زیرا در صورتی که به تنهایی پوشیده شود، احساس راحتی نخواهید داشت.

پلیور مردانه

برای خرید با تخفیف پلیور مردانه کلیک کنید

کد تخفیف شما takhfifblog

کلام آخر

شاید خیلی از افراد پلیور مردانه را به عنوان لباس افراد میانسال بدانند و این باعث شود که سمته آنها نروند البته این یک تصور قدیمی است، اما باید بدانید که تمام لباس‌ها با گذر زمان، دستخوش تغییراتی می‌شوند و طبق مد روز پیش می‌روند وهمین باعث می‌شود این لباس‌های جذاب برای تمام افراد مناسب باشد و هر کسی می‌تواند طبق سلیقه و سبک خود، آنها را بپوشد و ظاهر متفاوتی برای خود رقم بزند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر