1

همه چیز در رابطه با برند کنیتکس


برند کنیتکس یکی از موفق ترین و پر فروش ترین برند های تولید لوازم ورزشی و کفش می باشد که توانسته است نام بسیار بزرگی را در بین برند های کفش و محصولات ورزشی به وجود بیاورد که این نشان دهنده ی موفقیت و کیفیت بسیار بالای محصولات این برند می باشد.

برند کنیتکس مناسب برای همه

برند کنیتکس توانسته است با عرضه تمامی محصولات خود به دو نوع زنانه و مردانه تمامی افراد جامعه را در بر بگیرد و تعداد مشتریان خود را دو برابر کند به این شکل که میتوان با مراجعه به مارکت ها و شعب برند کنیتکس تمامی اقلام خود را به صورت خانوادگی خریداری کرد و یک زوج به آسانی و در کنار یکدیگر بتوانند برای خود و همچنین همسر خود خرید کرده و یا اینکه هدیه بگیرند.

شعب برند کنیتکس

برند کنیتکس در کشور ترکیه فعالیت دارد و در این کشور بیش از ۱۰۰ شعبه را مدیریت می کند که بیش از ۱۰ فروشگاه آن در دو قطب گردشگری ترکیه یعنی استانبول و ازمیر واقع شده اند به گونه ای که تراکم فروشگاه های برند کنیتکس در این دو شهر چند برابر شهر های دیگر می باشد و این دو شهر توانسته اند منبع تجاری بهتری برای این برند مشهور و محبوب باشند. برند کنیتکس در کشور ایران و چند کشور دیگر در خاورمیانه  نیز شعب های دیگری دارد که توانسته اند محصولات و کالاهای این کشور را به مرز جهانی شدن نیز برسانند و علاوه بر مشتریان خوش ذوق ترک چند مشتری دیگر نیز از کشور های دیگر و سلیقه های مختلف پیدا کنند.

مهم‌ترین کالای برند کنیتکس

مهم ترین و پرفروش ترین کالای برند کنیتکس، کفش های پیاده روی و دویدن می باشد که توانسته اند با امکانات خارق العاده و ایمنی های بسیار بالا و دریافت مجوز از اتحادیه ی دکتران پا در اروپا و آمریکا به یکی از پرفروش ترین و همچنین محبوب ترین محصولات این برند تبدیل شوند.

کفش های پیاده روی و دویدن برند کنیتکس توسط بهترین و مجرب ترین کارشناسان و طراحان طراحی می شوند و سپس توسط بهترین تولید کنندگان کفش تولید می گردند به صورتی این کار به صورت حرفه ای انجام می شود که در بعضی از قسمت های کفش به دلیل اینکه کفش مقاومت بالاتری را داشته باشد عملیات دوخت به صورت دستی انجام می گیرد تا به بافت کفش به وسیله ی دستگاه ها آسیبی نرسد و کفش بتواند عمر طولانی تر و همچنین زیبایی ظریف تری را داشته باشد.

روش‌های برقراری ارتباط با برند کنیتکس

خوشبختانه برند کنیتکس مانند سایر برند های روز حال حاضر دنیا توانسته است علاوه بر مطابقت کامل با مد روز به پیشرفت های تکنولوژی نیز راه پیدا کند و فروشگاه بسیار قدرتمندی را در اینترنت به وجود بیاورد و کالا ها و محصولات خود را علاوه بر مارکت ها و شعبه های حال حاضر در جهان به صورت اینترنتی نیز به فروش برساند و کالا های خود را به صورت اینترنتی به سایر کشور های جهان نیز معرفی کرده و آن ها را به فروش برساند.

دسترسی به اینترنت یکی از آسان ترین روش های ارتباط با سایر نقاط جهان می باشد که هر فردی می تواند به آسانی هر کاری را انجام دهد و فواید آن را به خوبی می کند بنابراین هر برندی برای اینکه بتواند خود را به جهانیان معرفی کند ابتدا باید به اینترنت راه پیدا کند و سپس با شناساندن خود به دیگران از همان راه محصولات خود را نیز به فروش برساند و سود و فروش خود را چندین برابر نسبت به فروش در داخل کشور خود کند.

محصولات برند کنیتکس

برند کنیتکس محصولات بسیار زیادی دارد که می توان از مهمترین آن ها به موارد زیر اشاره کرد 

کفش‌های زنانه و مردانه

برند کنیتکس توانسته است با تولید بهترین و با کیفیت ترین کفش‌های زنانه و مردانه در انواع و اقسام طرح و رنگ مشتریان خود را در بین بازار مشتریان ترکیه و جهان پیدا کند و طرفداران خاص خود را برای این کفش ها بیابد. این کفش ها به دلیل طراحی های بسیار منحصر به فرد و لوکس توانسته اند در میان مشتریان محبوب شوند و همیشه و در هر زمان طرفداران خود را دارا باشند.

کتانی‌های ورزشی و پیاده روی مردانه و زنانه

این محصولات که از اولین و پر فروش ترین محصولات برند کنیتکس نیز می باشند دارای طراحی بسیار منحصر به فرد و پزشکی ای هستند که علاوه بر راحتی و ظاهری شیک کاربرد سلامت را نیز دارا می باشند و کف های طبی و طراحی های بیولوژیکی این کفی ها را می توان نقطه قوت و دلیل اصلی محبوبیت این کفش های ورزشی و پیاده روی دانست.

کیف‌های ورزشی مردانه و زنانه

کیف های ورزشی که به تازگی به کالکشن محصولات برند کنیتکس ملحق شده اند نیز یکی از محبوب ترین محصولات این برند می باشند که به دلیل ظرافت و طراحی بسیار خیره کننده توانسته اند سود بسیار خوبی از فروش خود به این شرکت و مدیرانش برسانند و به سایر کشور ها نیز به صورت خرده فروشی و عمده فروشی صادر گردند.

لباس‌های ورزشی مردانه و زنانه

لباس های ورزشی مردانه و زنانه نیز یکی دیگر از محصولات برند کنیتکس می باشد که توانسته است به یکی از محبوب ترین محصولات این برند تبدیل گردد و از میان متقاضیان، مخاطب های خود را پیدا کرده و دنبال کند، لباس‌های ورزشی برند کنیتکس مشتریان ثابت و همیشگی خود را دارند و معمولا همیشه از آن خرید می کنند و این موضوع باعث شده تا مدیر فروش برند کنیتکس در یک مصاحبه خبری بگوید که به دلیل کیفیت بسیار بالای این محصولات هر مشتری ای که یک بار از این محصولات خریداری کند تبدیل به یک مشتری دائمی می گردد.

اکسسوری 

لوازم جانبی نیز یکی دیگر از محصولات این شرکت می باشد که شامل کمربند، عینک، دکمه سردست، کراوات و … می باشد.

لباس‌های کژوال یا روزمره

این لباس ها به تازگی وارد کالکشن بزرگ محصولات برند کنیتکس شده اند و تا همین سال قبل هیچ اثری از آن ها در بین محصولات کنیتکس نبود و تازه در اوایل سال ۲۰۱۹ بود که این برند تصمیم گرفت تا لباس های روزمره با مد روز را نیز وارد کالکشن خود کند.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. فروشگاه لوازم ورزشی گفت:

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر
    بشیم

مشاهده بیشتر