0

معرفی 6 ادکلن زنانه خوشبو و معروف

معرفی 6 ادکلن زنانه خوشبو و معروف همراه داشتن عطر

معرفی 6 ادکلن زنانه خوشبو و معروف که باید برای یک بار هم که شده آن ها را امتحان کرد

همراه داشتن عطر و ادکلن برای هر شخصی به ویژه خانم ها لازم و ضروری است. همه افراد دوست­دار بوی خوش و مطبوع هستند و هیچ کس نمی خواهد به خاطر بوی ناخوش اذیت شود. انتخاب یک ادکلن خوشبو و مطابق با سلیقه فرد همیشه آسان نیست پس اگر به دنبال ادکلن زنانه با رایحه ای خاص و دل انگیز هستید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه شما را با 6 ادکلن معروف و پرفروش از برند های مشهوردنیا آشنا می کنیم.

  1. ادکلن (فلاور بمب) Flowerbomb EDP
معرفی 6 ادکلن زنانه خوشبو و معروف

غیر ممکن است این ادکلن کاملا زنانه را بو کنید و عاشق رایحه ملایم، دلنواز و شیرین آن نشوید. شرکت ویکتوراند رالف با تولید این محصول نشان داده در صنعت عطر سازی حرف های زیادیس برای گفتن دارد.ا ین عطربا بوی ملایم وخنکی دارد که بدون شک مورد پسند بانوان سخت گیر شیک پوش قرار می گیرد. در هر سنی که هستید نگران نباشید زیرا ادکلن Flowerbomb سن و سال نمی شناسد.

استفاده از رایحه گل رز، یاس، پرتقال و نعنا هندی و هم چنین میوه پرتقال در کنار ظرف شیک و الماس مانند آن ، می توان به راز محبوبیت این ادکلن زنانه خوشبو پی برد. با یک بار اسپری کردن این عطر، تا ساعت ها از بوی دلفریب آن لذت ببرید.

  • ادکلن Gucci By  Gucci
معرفی 6 ادکلن زنانه خوشبو و معروف

 اگر عطرهای گرم و شیرین را می پسندید، گر به دنبال رایح ای هستید که یادآور روزهای آفتابی تابستان باشد پس ادکلن گوچی بای گوچی را از دست ندهید. همانطور که از نام آن پیداست، این عطر درجه یک وناب محصول برند مشهور سرشناس گوچی(Gucci) است. رایحه خاص این ادکلن که هر فردی را مجذوب خود می کند ترکیبی از چوب صندل، گل صدتومانی، رز و میوه می باشد. شک نکنید از انتخاب این عطر بی نظیر پشیمان نمی شوید.

معرفی 6 ادکلن زنانه خوشبو و معروف

شرکت والنتینو با تولید این ادکلن قدرت خودر را درترکیب و ساخت رایحه های بی نظیر و شگفت انگیز به رخ رقبای خود کشید. بوی ملایم  کمی شیرین این عطر همه زنان را در هر سن و هر فصلی از سال شیفته خود می کند بنابراین می توان آن را به دوستان و آشنایان خود نیز کادو بدهید. چنانچه هنگام خرید، ظاهرو زیبایی یک محصول برای شما اهمیت زیادی دارد، تبریک می گوییم ادکلن Valentina مخصوص شماست. شیشه براق و تزیین شده با گل، در کنار بوی رازآلود و نشاط انگیزآن هر بانویی را علاقه مند می کند.

  • ادکلن جادیی Black Orchid
معرفی 6 ادکلن زنانه خوشبو و معروف

 بانوانی که علاقه مند به عطرهای تند هستند نا امید نشوند، برند  لوکس تام فورد با ادکلن زنانه Black Orchid به سلیقه آن ها احترام گذاشته و با تولید ادکلنی عجیب با رایحه ای شیرین و گرم اما تند، محبوبیت خود را دوچندان کرده است. عصاره گل ارکیده به کار رفته در این محصول بوی آن را خازق العاده و رویایی ساخته است. رایحه تک و شگفت انگیز، فروش بالا و محبوبیت جهانی این عطر  نظر هر بانویی را برای خرید آن جلب می کند. در مهمانی های خود با استفاده از ادکلن بلک ارکید تعجب اطرافیان خود را جلب کنید.

معرفی 6 ادکلن زنانه خوشبو و معروف

 حتما نام برند مشهور VERSACE  به گوش شما خورده است. اگر می خواهید در مهمانی های مهم و رسمی خاص و شیک به نظر رسیده و زیبایی، ظرافت و زنانگی خود را به رخ بکشید، ادکلن  VERSACE CRISTAL NOIR (کریستال نویر) را به یاد داشته باشید. این عطر گرم و تلخ مناسب فصول سرد سال بوده و رایحه ای بی نظیر از نارگیل، گل یاسمن و فلفل سیاه  را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

  • ادکلن زنانه خوشبو Euphoria
معرفی 6 ادکلن زنانه خوشبو و معروف

با یک بار اسپری این عطر مبهوت  و مجذوب بوی رویایی و گرم و شیرین  آن می شوید. اگرعطربازی حرفه ای هستید با برند با کیفیت Calvin Klein آشنایی دارید.  با ادکلن زنانه خوشبو و کم نظیر ایفوریا  لذت استشمام یکی از بهترین و رویایی ترین بو ها را به خود هدیه داده و به بانویی جذاب و با سلیقه تبدیل شوید. مطمئن باشید با یک بار خرید این ادکلن، به طرفدار سفت و سخت آن شده  و آن را به دوستان خود نیز پیشنهاد می دهید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر