0

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

مدل مو تاثیر زیادی بر چهره افراد دارد به خاطر همین باید مدل مویی را انتخاب کنید که متناسب چهره و سن و سال و همین طور جنس موهای شما باشد. هر سال یک سری مدل موها برای ‌استفاده در آن سال انتخاب می‌شوند مخصوصاً بازیگران هالیوود از این مدل ها برای خود استفاده می کنند. امروز که چند ماهی از سال ۲۰۲۰ گذشته مدل های مختلفی برای این سال ارائه شده است که هر کدام ممکن است بنا بر چهره و جنس موی شما مناسب شما باشد.

در سال ۲۰۲۰ از مدلهای شیک کوتاه و بلندی به عنوان مدل موی سال رونمایی شده که هر فردی می تواند با توجه به سلیقه و کوتاه و بلندی موهای خود از این مدلها بهره ببرد کوتاهی مو می‌تواندتغییر زیادی در چهره ایجاد کند که توصیه می‌کنیم برای ادامه سال جدید از آن ها استفاده کنید.

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

برای انتخاب مدل موی سال ۲۰۲۰ بهتر استبه 7 نکته زیر را به یاد داشته باشید:

  1. اگر از آن دسته افراد هستید که صورت آن کشیده است و یا پیشانی تان بلند است بهترین مدل مو برای شما مدل موهای کوتاه است که پیشانی تان را پوشش می‌دهد باعث می شود که چهره تان جذاب‌تر به نظر بیاید.
  • توصیه دیگر برای خانم هایی که گردن کوتاهی دارند این است که از مدل‌های بسیار کوتاه استفاده کنند زیرا گردنشان در معرض دید قرار می گیرد و زیباتر به نظر می رسند اما اگر گردن بلندی دارید بهتر از مددی را انتخاب کنید که از قسمت جلو موها بلند باشد و قسمتی از گردن را بپوشاند.
  • اگر صورت گردی دارید و موهایتان نیز لخت است از مدل های بلندی که فوت شده استفاده کنید که بلندیان تا حدود سرشانه تا نباشد به این نکته توجه کنید که اگر موهایتان کم پشت است بهتر است موها را خورد نکنید زیرا موهایتان را کم حجم تر از همیشه نمایش می دهد.
معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰
  • برای شمایی که موهای نازک وکم پشت دارید  پیشنهاد می کنیم که از مدل های کپ بلند و یک دست انتخاب کنید.
  • اگر حالت چهره شما مثلثی یا لوزی است بهتر است از مدل موهای استفاده کنید که به سمت بیرون است.
  • برای پیدا کردن مدل موی مناسب تابستان به شما پیشنهاد می کنیم که از همه مدل موها امتحان کنید تا چهره یکنواخت نداشته باشید و همیشه موهای خود را به یک حالت نگذارید.
  • برای این که سن تان کمتر نشان داده شود از مدل موی چتری می توانید استفاده کنید.

نظر روانشناسان  درباره مدل موی زنانه ۲۰۲۰

روانشناسان بر این باورند که انتخاب مدل موی زنانه ۲۰۲۰ مستقیمی با شخصیت افراد می تواند داشته باشد به این گونه که خانم‌هایی که مدل‌موی‌کوتاه را انتخاب می‌کنند افرادی منطقی هستند اما خانم‌هایی که از مدل موهای بلند استفاده می‌کنند در مقابل سختی ها و مشکلات شان موفق تر عمل می کنند و آن دسته از خانم هایی که علاقه مند به موهای نیمه بلند تر هستند افرادی صادق تر هستند. این موضوع درباره آقایان نیز صادق است.

معرفی رنگ های مو سال ۲۰۲۰

۱- آمبره طلایی سال ۲۰۲۰

مشخص شدن این آمبره  طلایی بر روی موهای تان باید از رنگ تیره به روشن خیلی ملایم کار شود بدون این که حتی مشخص باشد به این شکل که رنگ تیره تر از فرق سر شروع می شود و به مرور به رنگ بلوند طلایی در آخر موها تبدیل می شود.

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

رنگ نارنجی سوخته سال ۲۰۲۰

این رنگ مو نصفی از آن نارنجی و نصف دیگر قرمز است اما در پایان رنگ مرز  آنها مشخص نیست تفاوتشان اصلا مشخص نیست شما یک رنگ موی یک دست دارید این رنگ برای افرادی که پوستی روشن دارند پیشنهاد می شود.

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

رنگ موی عسلی روشن سال ۲۰۲۰

بین رنگ موی بلوند و عسلی تفاوت خیلی کمی وجود دارد در رنگ موهای عسلی بسیار روشن و طبیعی است امّارنگ طلایی و زرد در آن دیده نمی‌شود این رنگ مو طبیعی برای هر پوستی می تواند جذابیت خودش را داشته باشد و شما را متمایز کند.

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

رنگ موی ترکیبی فانتزی

این رنگ مو رنگی است که از ۱۰ رنگ برتر سال ۲۰۲۰ نام گرفته است است که به اصطلاح رنگ جواهر به آن گفته می شود این رنگ مانند سایه رنگ های فانتزی نیست این ترکیب رنگی یکی از سخت ترین ترکیب رنگ های است که باید با ظرافت خاصی روی  مو پیاده شود.

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

رنگ موی بلوند کرم سال ۲۰۲۰

این رنگ مو نسبت به رنگ موهای دیگر سبک تر و ملایم تر است که رنگ های بلوند آن به سوی رنگ کرم می رود این رنگ مو برای فصل های سرد در زمستان و پاییز مناسب است این رنگ در کنار رنگ لباس های گرم زمستانی خودش را به خوبی نشان می دهد.

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

رنگ موی بلوند برنز سال ۲۰۲۰

این رنگ مو ترکیبی از رنگ بلوند و برنز که اصطلاحاً به آن بلونز می گویند این رنگ مو تیره به موها حجم و می دهد از این رو می توانید به عنوان و هایلایت نیز استفاده کنید.

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

رنگ موی خاکستری سال ۲۰۲۰

به رنگ موی خاکستری رنگ موی فلفل نمکی می‌گویند این رنگی عجیب است اما بسیار زیباست ترکیب این رنگ از طوسی یا خاکستری یکدست نیست بلکه از ترکیب رنگ های مشکی سفید خاکستری به جود آمده و روی موها دیده می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود این رنگ از رنگ های دیگر متمایز باشد.

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

پیچ و تاب موجی در مو کوتاه سال ۲۰۲۰

این مدل از پرطرفدارترین مدلهای موی سال ۲۰۲۰ میلادی است این رنگ مو بسیار شیک و لاکچری است و تیکه های مو با تیغ کوتاه می شود و روی موها پرز آلود و پوش های سطحی  آن باعث می شود که مرزه کوتاهی ها ص نباشد و همین طور باعث می‌شود که موهایی که کم پشت هستند پرتر نشان داده شوند این موج ها باعث می‌شود موها حجم بگیرد و بسیار شیک و مجلسی است.

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

پیچ و تاب موج دار مو های بلند خورد شده سال ۲۰۲۰

به این مدل کوتاهی پله پله نیز می گویند که برای تمام جنس‌مو ها مناسب است معمولاً برای موهای بلند استفاده می شود که از میزان سنگینی مو کم شود و با استفاده از خرد کردن آن مو را کم پشت می کنند و همینطور با استفاده از مواد فر کننده می توانند موها را مجدداً پرپشت نشان دهند اسپری حجم دهنده باعث می شود که مو به کف سر نشست بد رنگ بلوند پلاتینه به همراه قهوه ای روی این مدل مو بسیار زیبا و جذاب است.

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

موهای یک دست در سال ۲۰۲۰

از آن دسته از افراد هستید که علاقه دارید که موهایتان یکدست باشد تقسیم بندی می توانید استفاده کنید پایین موهای تان را بسیار کم کوتاه کنید اما جلوی آن را به صورت چتری بلند درآورید که می تواند ظاهری شیک و جذاب به شما بدهد.

معرفی مدل موی های زنانه سال ۲۰۲۰

هایلایت های درشت و پله های مثلثی در سال ۲۰۲۰

این هایلایت‌ها بسیار در سال ۲۰۲۰ مورد توجه قرار گرفتن مخصوصاً هایلایت های کاراملی که زمینه آنها قهوه ای است این مدل کوتاهی با قسمت های مثلثی بسیار زیبا می شود و شما می توانید با یک بابلیس کوچک موها را بپوشید شینیون سنگین کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر