0

آیا بهترین برند های لباس مردانه ترک را می توان اینترنتی سفارش داد؟

بهترین برند های لباس مردانه ترک نه فقط در ترکیه بلکه در سراسر جهان مشهور و محبوب هستند. در این بخش از مقاله قصد داریم بهترین برندهای لباس مردانه ترک را به شما معرفی کنیم.

لیست بهترین برندهای لباس مردانه ترک

برندGizia : جیزیا متولد شهر استانبول ترکیه است، جیزیا از طراحان مد بین المللی و شناخته شده ای است که در زمینه برندهای لباس مردانه ترک فعالیت دارد.  هر بخشی از مجموعه های Gizia بطور جداگانه توسط طراحانی طراحی شده اند که در سراسر دنیا مطرح هستند.

برند LTB: یکی از بهترین برندهای لباس مردانه ترک است که در سال 1994 تأسیس شد و مرکز آن در استانبول، ترکیه است. LTB بزرگترین شرکت شلوار جین مردانه در ترکیه می باشد و سالانه 17 میلیون قطعه پوشاک تولید می کند.

Hatemoglu : حاتم اوغلو در سال 1924 تاسیس شد و به عنوان اولین تولید کننده پوشاک آماده ترکیه، رتبه بندی شد که دارای  سبکی کلاسیک می باشد که این روزها به عنوان یکی از بهترین برندهای لباس مردانه ترک شناخته می شود.

فعالیت او در زمینه لباس های مردانه، پیراهن، کت، کت ورزشی، بارانی، لوازم جانبی، پوشاک و گاهی لباس های شلوار کلاسیک مردانه، در سبک انتخابی خود می باشد که بسیار بر روی جزئیات تمرکز می کند.

بهترین برند های لباس مردانه ترک

:KAYRA  یکی از بهترین برندهای لباس مردانه ترک است که از سال 1982 در بخش های مختلفی فعالیت داشته اما در سال 1992 در زمینه تولید پوشاک فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

 :Biggdesign یکی از بهترین برندهای لباس مردانه ترک است که دارای طراحی خاص و ویژه ای می باشد که با قدرت و تجربه خانواده Biggplus تأسیس شده است. Biggdesign  محصولاتی با کیفیت ارائه می دهد که منعکس کننده سبکهای منحصر به فرد طراحان و هنرمندان معاصر ترکیه است.

 :Shopi این برند نیز همانند دیگر برند های گفته شده در دسته بهترین برندهای لباس مردانه ترک است که بهترین و باکیفیت ترین پوشاک را به مشتریان خود ارائه می دهد.

  :Mavi یک برند جین و شلوار جین است که در سال 1991 در استانبول ترکیه تاسیس شد. این شرکت ارائه دهنده انواع شلوار جین برای زنان و مردان می باشد که اکثرا هدف او رده گروه سنی جوانان می باشد.

دریمود: در سال 1974 با هدف تلفیق چرم و مد تأسیس شد، با تجسم لطافت چرم در مدلهای شیک، پیشگام یک سبک زندگی جدید و زیبا بود. این برند به عنوان اولین برند ترکیبی از چرم و مد در ترکیه شناخته شد.

بهترین برند های لباس مردانه ترک

LC Waikiki: این برند که جزء بهترین برندهای لباس مردانه ترک است کار خود را در سال 1988 در فرانسه آغاز کرد و پس از سال 1997 به عنوان یک برند ترکیه ای ادامه یافت.

Hotiç : توسط صالح هوتیچ در سال 1938 تأسیس شد، هوتیچ یک برند کفش و لوازم جانبی است که با طراحی های منحصر به فرد و ظریف، متناسب با سبک زندگی زنان و مردان مدرن تولید می شود. دلیل تبدیل شدن این نام به بهترین برند لباس مردانه ترک استفاده از چرم و مواد طبیعی واقعی برای محصولات ارائه شده خود است.

Vakko : این برند نیز یک شرکت پیشرو مد در ترکیه است که توانسته خود را در لیست بهترین برندهای لباس مردانه ترک قرار دهد. . Vakko  از برجسته ترین مارک ترکیه ای است که با لوکس ارتباط دارد.

کوتون: با رویکرد خلاقانه، مشتری مداری و فناوری گرا، سیاست تولید لباس های فصلی را با طرح های معتبر اتخاذ کرده و آنها را برای فروش در مکان های مناسب و با قیمت های جذاب ارائه می دهد.

چگونه بهترین برندهای لباس مردانه ترک را خریداری کنیم ؟

هموطنان عزیز می توانند بدون دغدغه و با اطیمنان کامل محصولات اصل و اورجینال این برند را از فروشگاه همه چی اینجاست به آسانی خریداری کنند تا دیگر نیاز نباشد راه پر پیچ و خم خرید از وب سایت رسمی را طی کنند، همچنین وب سایت امکان مقایسه چندین کالا را به شما می دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را در بین کالا ها داشته باشید و به راحتی به خرید محصولات مورد علاقه خود بپردازید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر