0

برند های ایتالیایی که هر مردی باید در کمد لباس خود داشته باشد

برند های ایتالیایی

برند های ایتالیایی

غیرممکن است که ایتالیا نه تنها در لباس مردانه ، بلکه به طور کلی در زمینه مد و لباس سهم نداشته باشد. ملت اروپای جنوبی ، یکی از پایتخت های خیاطی جهان است و قرن ها پیشرو در تولید کالاهای چرمی لوکس بوده است.

همچنین منبع رونق لباس طراحان در دهه 1980 بود و به همین دلیل ، خانه برخی از معتبرترین نام ها در لباس های مردانه مدرن است. برند های ایتالیایی از کت و شلوارها و مدلهای برجسته در صنعت لباس تا ورزش و نوآوری نساجی ، بهترین هستند.

در زیر خلاصه ای از برند های ایتالیایی آورده ایم.

برند ارمنگیلدو زگنا Ermenegildo Zegna

 

 

برند های ایتالیایی

ارمنگیلدو زگنا یکی از برند های ایتالیایی است که به طور سنتی تولید کننده پارچه – هر سال بیش از 1000 پارچه مختلف تولید می کند – این شرکت خانوادگی بی سر و صدا به معیار خیاطی تبدیل شده است. این شرکت پیشگام کت و شلوارهای آماده برای پوشیدن لباس در ایتالیا بود و از آن زمان تا کنون به عنوان مارک برتر شناخته شده است.

برند گوچی

برند های ایتالیایی

گوچی از بزرگترین برند های ایتالیایی در جهان از سال 1921 به عنوان یکی از مدعیان داغ مطرح بوده است. خانه مد فلورانس با میزبانی از نیروهای خلاق از جمله طراح خلاق فعلی الساندرو میشل و تام فورد بزرگ ، هزینه زیادی را صرف کرده است.این مدل برترین مارک و در نتیجه یکی از مهمترین نامهای امروزه در لباس مردانه است.

کانال

برند های ایتالیایی

جووانی و جیاکومو کانالی برند معروف خود را به نام کانال در سال 1934 در برایانزا تأسیس کردند. در دهه 1970 ، این شرکت متخصص پوشاک بیرونی بود – که هنوز در آن تخصص دارد – و حال اینکه در همه زمینه های پوشاک مردانه گسترش یافته است و کت و شلوار نیز تولید می کند.در حال حاضر هزاران کارمند دارد و تولیدات شان در بیش از 100 کشور به فروش می رسد.

لوکا فالونی

برند های ایتالیایی

شما فقط باید یک نگاه گذرا به لباس های لوکا فالونی بیندازید تا بدانید این برند از کجا نشات می گیرد. فقط یک برند ایتالیایی می تواند لباس هایی تولید کند که به راحتی و بدون زحمت با هم ترکیب شوند که همزمان به کیفیت دلخواه برسیم. در بیشتر موارد ، تمام لباس های لوکا فالونی در ایتالیا دست دوز است و از بهترین مواد اولیه محلی استفاده می کند.

ما در مورد پیراهن های کتانی بسیار زیبا ، لباس بافتنی ترمه درجه بالا و تقریباً هر چیز دیگری که یک مرد ممکن است برای ایجاد یک کمد کپسول خیره کننده به آن نیاز داشته باشد صحبت می کنیم.

جزیره سنگی

برند های ایتالیایی

استون آیلند (و برند برادرش CP Company) که به جزیره ی سنگی معروف است یکی از برترین برند های لباس مردانه قرن بیستم است که بدون شک اولین مارکی است که زیبایی کارکردی لباس نظامی و کار را به خود اختصاص داده و آن را به لباس های مدرن تبدیل کرده است. این برند توسط ماسیمو اوستی تاسیس شده و توسط کارلو ریوتی اداره شده است همچنین لباس های قابل تغییر و رنگ آمیزی لباس را بکار برد و در طول راه لژیون متعصبی از لباس خیابانی را جمع آوری کرد.

برند برونلو کوسینلی

برند های ایتالیایی

Cucinelli طراح مد ایتالیایی است که شروع به ساخت ژاکت های کشمیر با رنگ روشن کرد و به عنوان حامی زیبایی شناسی مینیمالیستی ، مارکی ایتالیایی به نام برونلو کوسینلی تولید کرد. بیشتر قطعات توسط گروهی از حدود 2500 کارگر صنایع دستی در امبریا و توسکانی ساخته می شوند این برند بالاترین استانداردهای کیفیت را تضمین می کند.

برند جورجیو آرمانی

برند های ایتالیایی

جورجیو آرمانی بیشتر به عنوان یکی از بزرگترین مارک های “طراح” در مد ایتالیایی شناخته می شود.. این آرمانی بود که خیاطی مردان را ساخت ، اولین کسی که تناسب لباس هارا مدنظر قرار داد و بر پالت لباس مردانه کلاسیک تأکید کرد همچنین برخی از نمادین ترین لباس ها را ، از Gigolo آمریکایی تا The Untouchables ، طراحی کرد. و او همچنان قوی ادامه می دهد…

برند پرادا

برند های ایتالیایی

پرادا که اکنون یکی از مشهورترین نام های برند ایتالیایی است ، این برند کار خود را مانند بسیاری از خانه های مد روز ، با ساختن کالاهای چرمی لوکس برای طبقات بالا آغاز کرد. تا به امروز موفق بوده و به سرعت جلو رفته و مجموعه هایش را گسترش داده است و تولیدات شان شامل همه چیز از خیاطی تا تی شرت های لوگو می شود ، اگرچه کفش و کیف های چرمی همچنان اصلی ترین عامل این برند هستند.

طراحی ها معمولاً براق و کم رنگ با خطوط تمیز و نام تجاری محدود هستند.

بوگلیولی

برند های ایتالیایی

تناسب ، کیفیت و پارچه: سه گانه مقدس لباس مردانه و سه ویژگی که بوگلیولی با تمام وجود در هر لباس بکار می برد. با این حال ، همین سه گانه را می توان برای بسیاری از مارک های مشابه نیز بکار برد ، اما آنچه واقعاً این برند ایتالیایی را متمایز می کند برداشت بی نظیر آن از قطعات کلاسیک است.

Boglioli بدون شک اولین مارکی بود که به فکر تولید یک بلیزر افتاد و برش های بدون ساختار ، رنگ آمیزی لباس و شستشو قبل از آن را برای ظاهری شیک تر و زنده تر را آزمایش کرد. نتیجه یک استایل شد که به بخشی جدایی ناپذیر از لباس های مردانه معاصر تبدیل شده است.

بریونی

برند های ایتالیایی

بریونی از دوران پیرس برازنان در کانون توجه قرار گرفت. البته ، خیاطی رومی از زمان تأسیس خود توسط Nazareno Fonticoli و Gaetano Savini در سال 1945 شهرت زیادی داشت. بریونی اولین نمایش لباس مردانه خود را در سال 1952 به نمایش گذاشت و گفته می شود که نمایش صندوق عقب (نوعی مسافرت) را اختراع کرد. اما قلب آن همیشه در خیاطی کلاسیک بوده تا برند های فصلی بریونی به یکی از برند های ایتالیایی معروف تبدیل شده است.

ولاسکا

برند های ایتالیایی

ولاسکا یکی از هنرهای دستی است ، که نقطه ای شیرین بین قیمت مناسب و کیفیت بالا را یافت. آغاز متواضعانه این برند در شهر کوچک ایتالیایی مونته گرانارو بود و الان به یک برند کفش مجلل در سطح جهان رسیده است ، ولاسکا به دنبال یک جفت کفش با کیفیت عالی بود.

بورسالینو

برند های ایتالیایی

در رم کلاه سازان حرفه ای زیاد وجود دارد که کلاه هایی باکیفیت تولید می کنند اما بورسالینو معروف ترین برند ایتالیایی است. این برند که به تازگی 160 ساله شده است ، از برادران موسس ، الساندرو و لازارو ، به پسر و سپس به برادرزاده منتقل شد. در میان بسیاری دیگر ، “بورسالینو” – نسخه ثبت شده آن از فدورای نمدی – توسط همفری بوگارت در کازابلانکا و هریسون فورد به عنوان ایندیانا جونز پوشیده شد. این فیلم حتی دارای یک فیلم پلیسی کارآمد فرانسوی موج جدید به نام آن بود.

استفانو ریچی

برند های ایتالیایی

به الیگارشی ها ، روسای جمهور و مدیران عامل جهانی نگاه کنید احتمال زیادی وجود دارد که آنها استفانو ریچی را بپوشند (تصویر برجسته ، در بالا). بسیاری از محصولات ریچی ساده ،خوش پوش و دقیق ساخته شده اند – کت و شلوارهای فلورانس ، ژاکت های ترمه ، پیراهن های ترد ، همگی متناسب با کلاسیک گرایی بیگ فیگورا ایتالیایی هستند. همچنین سگک های کمربند پلاتینی ، دستبندهای روکش دار با جواهرات ، کفش های کروکودیل و موارد مشابه.

بوتگا ونتا

برند های ایتالیایی

این مارک ایتالیایی چرم و لوازم جانبی چرمی که در سال 1966 توسط Michele Taddei و Renxzo Zengiaro تأسیس شد ، بیشتر به دلیل کار چرمی “intrecciato” شناخته می شود ، که در آن نوارهای چرمی بافته می شوند تا الگوی تخته چوبی را ایجاد کنند. بعداً تحت نظر طراح توماس مایر به عنوان یک مجموعه کامل ، به Bottega Veneta تغییر یافت.

لورو پیانا

برند های ایتالیایی

لورو پیانا یکی از برند های ایتالیایی است که تولید های طبیعی و دست ساز دارند از یک نخ بسیار نادر و ابریشمی که مخمل دار است اما همیشه طبیعی است- ساخته می شوند که این سبک فقط مخصوص لورو پیانا است.که یک شرکت خانوادگی دیگر است که در سال 1924 تأسیس شد و به همین ترتیب ویکونا را در بین بسیاری از پارچه های فوق لوکس و با احتیاط Loro Piana ایجاد کرد.

برند تادز

برند های ایتالیایی

تادز یکی از مارک های معروف ایتالیایی در زمینه ی کفش است.ادر ابتدا یک شرکت ایتالیایی به نام Car Shoe در سال 1963 یک موکاسین با زیره لاستیکی تولید می کند-اما این تاد بود ، تحت رهبری Diego Della Valle ، این ایده را به جلو هدایت کرد. اواخر دهه 1970 با امضای سبک Gommino. Tod’s که اکنون یک برند کفش تمام عیار است ، همچنان تولیدات بی نظیر خود ادامه می دهد.

برند میسونی

برند های ایتالیایی

Missoni ممکن است یکی دیگر از مارک های ایتالیایی باشد که اخیراً به تولید مجموعه های تاپ روی آورده است ، طرح های رنگارنگ و بافتی که از نخ های درجه یک مانند ترمه ، یاک ، آلپاکا و ابریشم ساخته شده است این برند را ویژه کرده است. میسونی از گلدوزی ، تکه دوزی تا سایه های غیر معمول ، برای ساخت ژاکتی شیک و زیبا استفاده می کند.

برند C.P.

برند های ایتالیایی

شرکت C.P با طرح های الهام گرفته از ارتش و مارک تجاری متمایز خود سنگ بنای Stone Island را پایه گذاری کرد. کمپانی C.P توسط ماسیمو اوستی در سال 1971 تأسیس شد و عمدتا به دلیل پوشیدن لباس های خارجی مشهور شد. چیزی که به مشهور شدن این برند کمک کرد کاپشن Mille Miglia بود ، طرحی الهام گرفته از ورزش.

برند فراکاپ

برند های ایتالیایی

خانواده لو از سال 1908 در کارخانه توسکانی خود چکمه های پیاده روی سنتی تولید کرده اند. هر جفت با محبت و با استفاده از بهترین چرم محلی تهیه شده و به مشتریان متمایز در سراسر جهان ارسال می شود. این مقدار بیش از یک قرن ثابت مانده است. آنچه تغییر کرده است فراکاپ است ، این مارک ایتالیایی کفش ها و صندل های درجه یک تولید می کند که تجارت شان تا الان هم ادامه پیدا کرده است.

برند آسپسی

برند های ایتالیایی

اگر نام Aspesi را نشنیده اید ، این می تواند به این دلیل باشد که این مارک 50 ساله دوست دارد از سطح پایینی برخوردار باشد. به جای صرف منابع برای بازاریابی و نمایش برند ، آسپسی در عوض تمام توجه خود را بر ایجاد چیزی که موسس آلبرتو آسپسی لباس های معمولی می نامد ، متمرکز می کند. با این حال ، به نظر ما کلمه ی ، “عادی” آن را کاملاً توصیف نمی کند. بلکه ، لباس های Aspesi معمولی و ساده هستند ، اما تمرکز ایتالیایی آنها بر سبک و هنر ، چیزی جز ساده بودن و باکیفیت بودن برای آنها ایجاد نمی کند.

برند فیلا

برند های ایتالیایی

از زمین های تنیس دهه 1970 تا تراس های لیگ برتر. از لباس بافتنی ساده گرفته تا لباس های مد روز. در طول عمر بیش از یک قرن تا به امروز ، فیلا پیشرفت کرده ، سقوط کرده ، موفقیت کسب کرده ، و دوباره از نو شروع کرده و سرانجام به عنوان یک پدیده مد جهانی ظاهر شده است.

مارک های زیادی وجود ندارد که بتوانید در فروشگاه ورزشی محلی خود در هفته مد نشان دهید ، اما این برند ایتالیایی یکی از آنها است.

برند بارنا

برند های ایتالیایی

Barena با الهام از میراث سبک ونیز بومی خود ، قطعات ساده و خوش ساختی تولید می کند که خوش پوشی و کیفیت را بیرون می کشد. این کاری است که این برند از سال 1961 انجام می دهد و به عنوان ترکیب زیبا از لباس های راحتی و خیاطی نرم که در شمال ایتالیا به آن معروف شده است ، شناخته شده است.

در کنار شلوارهای کش دار و تی شرت هایی با ظاهر زیبا، بلیزرهای بدون ساختار ، همراه با بیانیه گاه به گاه استفاده کنید.

برند دایم

برند های ایتالیایی

فراکاپ ممکن است قدیمی ترین مارک ایتالیایی باشد که در زمینه چکمه های چرمی سنتی تخصص دارد ، اما به هیچ وجه تنها مارکی نیست که تخصص داشته باشد. Diemme با لیستی از مشتریان تولید کننده از جمله Chanel ، Gucci و Maison Margiela ، کفش های مجلل تولید می کند که طراحی پیشرو را با سبک های سنتی ترکیب می کند.

مدل هایی مانند بوت Roccia Vet و کفش ورزشی Marostica که جزو تولیدات این برند هستند قابل تشخیص هستند و خود را به عنوان کلاسیک های فرقه معرفی کرده اند. به احتمال زیاد کفش های Diemme را در قفسه های شیک ترین بوتیک های لباس مردانه معاصر جهان و همچنین پای بسیاری از افراد مشهور می بینید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر