0

برترین ادکلن مردانه سال ۲۰۲۰

ادکلن مردانه سال ۲۰۲۰

ادکلن مردانه سال ۲۰۲۰

می ‌دانیم که ذهن انسان با یادآوری رایحه عطر ها و دسترسی به خاطرات ما قابلیت این را دارند که به جذاب تر دیده شدن ما کمک شایانی کنند؛ پس توجه داشته باشید که یکی از مهم ‌ترین راه ‌های رسیدن به جذابیت برای مردان می ‌تواند استفاده از ادکلن مناسب باشد.

ممکن است که برای شما نیز انتخاب یک عطر یا ادکلن مناسب از بین تمام برند های مختلف کاری دشوار باشد؛ اما بهتر است که نگران نباشید. چرا که ما در این مقاله قصد داریم که به معرفی پنج مدل از بهترین نمونه های ادکلن مردانه سال 2020 بپردازیم؛ با ما همراه باشید!

همانطور که می دانید ادکلن ‌ها دارای رایحه های متفاوتی مانند گرم، خنک، شیرین، تلخ و تند هستند و به منظور این ‌که بدانیم چه نوع ادکلنی برای ما مناسب ‌تر است باید در نظر بگیریم که برای چه فصل و چه نوع مجلسی از آن استفاده می ‌کنیم. مثلاً ادکلن‌ های گرم برای استفاده در مراسم رسمی تر مناسب تر اند و همچنین ادکلن‌ های خنک بیشتر مناسب تابستان هستند و مشخصاً ادکلن‌ های گرم برای استفاده در زمستان ها ایده ‌آل ‌تر اند.

1.ادکلن Azzaro مدل Pour Homme Elixir

ادکلن مردانه سال ۲۰۲۰

عطر آزارو مدل Pour Homme بیشتر برای فصل‌ های سرد و زمستان مناسب می باشد چرا که دارای رایحه ‌ای گرم و تند می باشد و یادآور حس گرما، تندی، شیرینی و شرقی می باشد. این مدل که یک برند فرانسوی می باشد دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین ادکلن های گرم و تند است و این ادکلن مردانه سال 2020 جزء یکی از بهترین موارد می باشد که می ‌توانیم در این مقاله به شما معرفی کنیم.

ادکلن آزارو به شما اعتماد به نفس زیادی می ‌دهد و گرمی بخش وجود شما خواهد بود؛ و همچنین برای استفاده از جلسات رسمی و کاری کاملاً ایده ‌آل است.

نت‌ های این ادکلن از ترکیب نارنگی ماندارین، انگور، ترنج، وانیل، شمعدانی و دانه تونکا می ‌باشد که موجب شده ‌است که این عطر که این ادکلن به‌ خوشبو ترین ادکلن مردانه سال 2020 تبدیل شود.

2. ادکلن Yves Saint Laurent مدل L’Homme Libre

ادکلن مردانه سال ۲۰۲۰

ادکلن مردانه ی L’Homme Libre یکی بهترین عطر و ادکلن های برند فرانسوی ایو سن لوران می باشد که حدودا در سال 2011 ارائه شد. این ادکلن دارای بویی خنک و تند می باشد که بیشتر مناسب استفاده در فصل های گرم سال و به طور کلی بهار و تابستان است.

پس از خرید ادوتویلت مردانه ی L’Homme Libre ، خرید ادکلن های دیگر برای شما سخت تر خواهد شد؛ چرا که پس از استفاده از آن کاملاً تفاوتش را با همه ی ادکلن های موجود در بازار احساس خواهید کرد.

فرمولاسیون این ادکلن توسط دو متخصص عطر سازی به نام Carlos Benaim و Olivier Polge انجام شده است که بسیار با تجربه هستند. با این ادکلن می توانید حس قدرت و طراوت را تجربه کنید.

همچنین نت های آغازین آن از تلفیق رایحه های گیاه انیسه، برگ بنفشه و نارنج و ریحان ایجاد شده اند که حس تازگی و انرژی را برای شما به ارمغان می آورند. پس از گذشت مدتی می توانید رایحه ی نت های میانی که از ترکیب فلفل صورتی و جوز هندی ایجاد شده اند را استشمام نمایید.

و نت های پایانی این ادکلن هم از و گیاه پاتچولی و وتیور ساخته شده اند که در نهایت ترکیب این نت ها به مرور زمان، تعادل روحی قابل توجهی را در شما ایجاد می کنند.

این عطر به واسطه ی بوی انرژی بخش، خنک و طراوت بخش و همچنین برند بسیار محبوبش، جز یکی از ارزشمند ترین مدل های ادکلن مردانه سال 2020 در نظر گرفته می شود.

3. پرفیوم Giorgio Armani مدل Acqua Di Gio Profumo

ادکلن مردانه سال ۲۰۲۰

این ادکلن ایتالیایی که دارای عطری تند، خنک و عمیق است بیشتر به استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می شود. این ادکلن مردانه سال 2020 که رایحه ای اقیانوسی و چوبی دارد، نیاز شما را با حجمی 100 میلی لیتری تا زمان زیادی برطرف می کند.

ادکلن مردانه سال ۲۰۲۰

اولین نت های این ادکلن که از ترکیب بوی نت های دریایی و نارنج ایجاد شده اند، ترکیبی خنک و شیرین ایجاد می کنند که باعث ایجاد حس خوشحالی در مخاطب می شوند. نت های میانی نیز که از گل های شمعدانی، گل مریم و رزماری ایجاد شده اند برای تکمیل کردن این حس سرخوشی، ضروری اند. بعد از گذشت زمانی نسبتا زیاد، می توانید نت های پایانی را احساس کنید که جای نت های میانی را می گیرند. رایحه های نت پایانی از گیاه پاتچولی و عود ایجاد شده اند که باعث القاء حس تمرکز و تازگی در ذهن مخاطب می شوند.

4. ادکلن Versace مدل Pour Homme Oud Noir EDP

ادکلن مردانه سال ۲۰۲۰

این ادکلن دارای رایحه ای چوبی و شرقی است. دارای بویی تند و گرم است که بیشتر برای استفاده در فصل های زمستان یا پاییز مناسب تر است.

نت های ابتدایی این ادکلن، بوی چرم و چوب های شرقی را القا می کنند که باعث ایجاد حس هیجان و جذابیت در شما خواهد شد. نت های میانی از چوب عود ایجاد شده اند که باعث ایجاد ترکیبی مرموز شده و باعث تجربه ی حس تمرکز و تعادل درونی در مخاطب می شوند و به عنوان نمونه ای از شیک ترین مدل های ادکلن مردانه سال 2020 در نظر گرفته می شود.

5. ادکلن Valentine مدل Uomo EDT

ادکلن مردانه سال ۲۰۲۰

عطر ولنتینو مدل اومو اینتنس دارای بویی چرمی و وانیلی بوده و نت های آن تند و گرم است که آن را برای استفاده در فصل های پاییز و زمستان ایده آل می کند. این ادکلن دارای حجم 100 میلی لیتر با غلظتی زیاد است که باعث می شود زمان بیشتر بتوانید از آن استفاده کنید.

نت های آغازین این ادکلن از گیاهان دریایی و پرتقال ماندارین تشکیل شده اند که باعث ایجاد حس طراوت و انرژی بخشی به شما می شوند. نت های میانی نیز با ترکیب گل سوسن و گیاه تونکا، حس انرژی بخشی را دو برابر می کنند. در نهایت پس از گذشت زمانی طولانی، به نت های نهایی یعنی وانیل و چرم خواهید رسید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر