0

درباره ادکلن زنانه بیشتر بدانیم؛ به همراه نکات خرید

ادکلن زنانه

ادکلن زنانه

این روزها شاهد راه اندازی خط تولید ادکلن زنانه توسط بازیگران معروف ایرانی هستیم اما تا به حال هیچ یک با قیمت های بسیار بالایی که برایشان تعیین شده نتوانسته اند جای برند های محبوب و قدیمی را بگیرند.

شاید بپرسید چرا عطر و ادکلن به تولید انبوه رسیده اند و فروش بسیاری نیز دارند!!! در گذشته که هنوز محصولاتی از این دست طراحی نشده بود خانم ها و آقایان بدن خود را با مواد طبیعی خوش بو می کردند اما امروزه به دلیل استفاده ساده تر از ادکلن ها افراد بیشتری به این سمت کشیده شده اند تا با خرید یک نوع ادکلن ماندگار، بوی خود را در ذهن عزیزانشان به یادگار بگذارند تا آنان را با همین بو بشناسند.

در ادامه این محتوا درباره ی ویژگی های ادکلن زنانه اصل را می خوانیم؛ با ما همراه باشید.

ادکلن زنانه

بهترین برند های ادکلن زنانه کدام اند؟

برخی از برند ها مانند تام فورد، گوچی، لالیک، شنل، بولگاری، دیور، باربری، پرادا و… به شهرت جهانی رسیده اند و کمتر کسی پیدا می شود که حداقل نام یکی از آن ها به گوشش نخورده باشد؛ و البته نمی توان کیفیت بالا، بوی خوش مشک و عنبر، ماندگاری طولانی و پخش بوی عالی آن ها را نادیده گرفت. خرید این ادکلن ها در بازار ایران که قیمت ها با تورم افزایش میابند اما حقوق ثابت است کار مشکلی بوده و کمتر افرادی به آن چه که انتظار دارند دست میابند اما خرید های اینترنتی از اجناس وارداتی به کمک مردم آمده و به کلی جایگزین بازار حضوری شده است.

ادکلن زنانه

دسته بندی ادکلن ها برای فروش

زمانی که مقدمات خرید عطر و ادکلن زنانه فراهم می شود لازم است از پیش اطلاعاتی در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم بهترین گزینه را از میان محصولات متنوع خریداری نماییم.

ادکلن ها به طور کلی بر مبنای رایحه و مدت ماندگاری دسته بندی می شوند (مدت ماندگاری ادکلن با میزان غلظت ارتباط مستقیم دارد؛ بدین معنا که هرچه غلظت عطر و یا ادکلن زنانه در هنگام تولید بالاتر باشد کیفیت آن بهتر بوده و پخش بو و ماندگاری بالاتری نیز دارد و بلعکس) آشنایی با این دو مسئله می تواند در طی کردن مراحل خرید ایده آل به ما کمک کند. لازم به ذکر است که فروشندگان نیز به منظور راحتی مشتریان ادکلن ها را در دسته های مختلفی قرار می دهند تا هرشخص متناسب با انتظاراتش تعداد محصولات را محدود کرده و ساده تر خرید کند. برای مثال ادکلن های تابستانی و با دوام بالا در یک دسته قرار می گیرند، ادکلن های زمستانی ماندگار در دسته دیگر و…

 

ادکلن زنانه

  1. دسته بندی ادکلن ها بر مبنای کاربرد

تمامی عطر و ادکلن های موجود در بازار با کمک عصاره طبیعی گیاهان، ادویه، چوب و… تولید می شوند و هر یک با توجه به مراحلی که برای ساخت طی می کنند ماندگاری متفاوتی دارند.

ادکلن هایی با رایحه خنک برای فصول گرم سال مانند بهار و تابستان مناسب بوده و به گونه ای طراحی شده اند تا بیشترین میزان ماندگاری بر زیر نور مستقیم خورشید را داشته باشند.

اما ادکلن هایی با رایحه گرم برای فصل زمستان و پاییز که میزان پوشش بیشتر است مناسب بوده و قدرت پخش بوی بالاتری نیز دارند.

از دیگر رایحه هایی که در انتخاب انواع عطر و ادکلن زنانه تاثیر گذارند می توان به رایحه تند، تلخ، شیرین، ترش اشاره کرد.

 

ادکلن زنانه

  1. دسته بندی ادکلن ها بر مبنای غلظت

پرفیوم؛ با داشتن چیزی حدود 15 تا 40 درصد غلظت مواد روغنی و رایحه های خوشبو به عنوان با کیفیت ترین محصول موجود در میان انواع عطر شناخته می شود. در صورتی که هدیه ای عالی برای جشن تولد یا شیرینی بهترین اتفاق زندگیتان لازم دارید تهیه یکی از انواع پرفیوم های شیک و کلاسیک توصیه می گردد

ادو پرفیوم؛ دارای 15 تا 20 درصد غلظت مواد روغنی می باشد و رده دوم با کیفیت ترین انواع عطر را به خود اختصاص داده است. معمولا قیمت این دسته از عطر و ادکلن زنانه و مردانه پایین تر است اما کیفیت آن دست کمی از پرفیوم ها ندارد و می تواند به عنوان جایگزینی مناسب و کم هزینه برای آن شناخته شود.

ادو تویلت؛ تنها 5 تا 15 درصد غلظت دارد و بر همین اساس می توان گفت ناخالصی آن از دو نوع دیگر بیشتر است. ادو تویلت ها پر کاربرد ترین انواع عطر در بازار ایران هستند و با قیمتی معقولانه به فروش می رسند.

ادکلن ها؛ چیزی حدود 2 تا 4 درصد غلظت دارند.

اوفرایش ها؛ نیز با 2 تا 3 درصد غلظت تنها تا 2 ساعت ماندگار می باشند. عمده ماده تشکیل دهنده اوفرایش ها آب بوده و این تصور که الکل بیشتر تاثیر گذاری را بر روی تولید آن ها دارد اشتباه است.

ادکلن زنانه

نکات مهم در انتخاب و استفاده از ادکلن ها

  • شیشه ادکلن ها را بشناسیم؛ بدین معنا که ادکلن هایی با شیشه آبی دارای رایحه خنک می باشند، ادکلن هایی با شیشه طلائی در دسته کلاسیک جای می گیرند، شیشه زرد یا نارجی نماد رایحه گرم و شیرین می باشد، ادکلن هایی با شیشه تیره نماد رایحه تند هستند و…
  • برای خرید ادکلن زنانه وقت بیشتری بگذارید و محصولات متنوعی را بررسی کنید تا به آن چه که می خواهید برسید.
  • بر روی پوست چرب، ادکلن ها ماندگاری بیشتری دارند؛ پس اگر پوستتان خشک است پیش از اسپری عطر، کمی مرطوب کننده بدون بو بر روی نواحی استفاده کنید.
  • اطراف گردن و مچ، درست بر روی محل نبض، بهترین قسمت ها برای اسپری ادکلن می باشد.
  • هرگز ادکلن تابستانی را جایگزین ادکلن زمستانی و بلعکس نکنید؛ زیرا موجب به محدود شدن نواحی پخش بو و کاهش ماندگاری عطر می گردد.
  • در صورتی که لباس شب بر تن دارید اسپری ادکلن بر پشت زانو می تواند به خوش بو شدن هر چه بیشتر بدن و پخش بوی بیشتر کمک کند.
  • تا حد امکان مقدار کمی از ادکلن های اصل را بر روی پوست و یا لباس اسپری کنید تا هنگام ورود به مکانی جدید توی ذوق نزند.
  • ادکلن ها نیز همانند سایر لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ انقضا دارند که حدود 3 تا 4 سال می باشد و پس از آن فاسد می شوند؛ بنابراین آن ها را برای قرار دادن در کلکسیون خریداری نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر