0

معرفی برند محبوب کلوین کلاین

کلوین کلاین


همه افراد علاقه‌مند به مد و لباس، برند معتبر و مشهور Calvin Klein را می شناسند. این برند کلوین کلاین برای طراحی و دوخت لباس‌های زنانه ایجاد شده اما دامنه فعالیت‌هایش به این جا ختم نمی‌شود. در حال حاضر تولیدات متنوع و زیبایی از برند کلوین کلاین در بازارهای جهان موجود است که نشان‌دهنده گستردگی و دلیل محبب بودن آن است.

ساعت و عطر کلوین کلاین از جمله محصولاتی است که توانسته طرفداران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کند. اما این همه محبوبیت و شهرت چگونه حاصل شده است؟ اگر می‌خواهید جواب این سوال را بدانید و اطلاعات بیشتری را در مورد این برند بدانید، ما را در سایت همه چی اینجاست دنبال کنید.

ایده برند کلوین کلاین از کیست؟

کلوین ریچارد کلاین موسس این برند استارت کار خود را با تولید لباس‌های شیک و جذاب برای بانوان جوان آغاز کرد. او که متولد سال 1942 در آمریکا است، برند Calvin Klein را در سن 26 سالگی با اختصار CK ثبت کرد. شاید دلیل علاقه او به این زمینه، گذراندن دوره کارآموزی در یک کارگاه قدیمی تولید کت و شلوار باشد. او مدتی را به طراحی لباس در مغازه‌ها و کارگاه‌های مختلف گذرانده بود و با کسب تجربه به ایده ایجاد یک برند رسید.

اولین تولیدات برند کلوین کلاین در ابتدا لباس‌های راحتی و ساده بود. اما اولین محصولی که از این برند مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت، طراحی یک ژاکت جلو باز بود که روی یک لباس ملوانی پوشیده می‌شد. پس از آن، تولید لباس‌های زنانه، لباس‌های مردانه و شلوار جین را انجام داد و در حال حاضر عطر و ساعت این برند، به تولید و فروش قابل توجهی رسیده است.

برند کلوین کلاین
کلوین کلاین

تولید ساعت

ساعت‌های اسپورت و اغلب با بند چرم از این برند، بسیار محبوب هستند تا جایی که بسیاری از افراد کلوین کلاین را با این محصول می‌شناسند. تولید این ساعت ها، اکسسوری‌های جذاب و جواهرات زیبا از سال 1997 شروع شد و هنوز هم ادامه دارد.

تولید مواد و لوارم آرایشی

سه سال بعد از تولید موفق ساعت و جواهرات، ایده تولید مواد آرایشی و زیبایی در کلوین کلاین مطرح شد. این کار با هدف و انگیزه بزرگی انجام شد و آن، به دست گرفتن بازار جهانی مواد آرایشی بود که البته محقق هم شد. تا آن‌جا که در همان دهه، لوحی زیبا با نام برند کلوین کلاین برای تقدیر از زحمات و کمک این برند به شهرت بیشتر نیویورک، در یکی‌از خیابان‌های شهر، نصب گردید.

عطر Obsession

آبسیشن نام اولین سری عطرهای کلوین کلاین است. نوع زنانه این عطر در سال 1985 و نوع مردانه آن یک سال بعد تولید شد. بعد از آن به دلیل استقبال ویژه مشتریان، تولید عطر از ای برند تا 142 نوع و تحت لیسانس کُوتی انجام شد. یکی از این انواع عطر ایفوریا بود که در سال 2005 به اار عرضه شد. علاوه‌بر‌این عطر گرم و تلخ اینتنس که از سری ایفوریا بود، طرفداران زیادی را پیدا کرد. اما به دلایلی تولید آن از سال 2014 به بعد انجام نشد.

برند کلوین کلاین

عینک، کیف و کفش

با وجود شهرت به‌دست آمده برای کلوین کلاین، نیاز به تولیدات بیشتر برای تثبیت جایگاه و جلت توجه بیشتر مشتریان، احساس شد. به همین دلیل خط تولید عینک، کیف، کفش و به‌خصوص شلوار جین برای این برند افتتاح گردید.

برند کلوین کلاین



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاهده بیشتر